Jumbo Supermarkten

Reviews voor DKW medewerker bij Jumbo Supermarkten

Ik heb een hele mooie tijd beleefd op deze werkplek veel nieuwe vrienden gemaakt , de werksfeer was altijd goed en het management behandelde ons altijd met respect .
Pluspunten
Prettige werksfeer
Minpunten
Niet zo flexibele tijden als 15 jarige
Filiaal: Burgemeester v Veenlaan in EnschedeIk word niet meer ingepland, omdat ik weiger een mondkapje te dragen, terwijl er filialen zijn waar dat optioneel is en het alleen advies is vanuit de overheid. Binnenkort zal ik ontslag nemen.Ik heb een jaar lang minstens 25 uur per week gemaakt en zo word ik behandeld. Ik deed alles wat een leidinggevende deed, maar ze wilden niet dat ik er een werd.Leidinggevenden doen alleen maar aan vriendjespolitiek.Laag uurloon, ze doen net of het vakantiegeld als een toeslag bovenop je uurloon chill is ofzo.Weinig mensen worden ingepland, waardoor er lange avonden komen met ongemotiveerde mensen.Sinds die DC uit Nieuwegein er is zijn de karren niet meer gesorteerd op gangpad. Laat me ook niet beginnen over de karren met die grijze kratjes, verschrikkelijk.Bedrijfscultuur is gewoon veruit belachelijk. 7 zekerheden kunnen mijn rug op. Klanten maken elke dag weer misbruik van de regels voor gratis boodschappen. Als een klant problemen zoekt krijg jij de schuld en het maakt niet uit wat de klant deed, want je moet altijd een neppe lach opzetten, ook al word je beledigd.Niet aan beginnen, zoek maar wat anders.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding tot 5, 50 als je van de middag tot in de avond werkt
Minpunten
Werkdruk, Slechte leidinggevenden, Lage loon, Geen doorgroeimogelijkheden
Het enige positieve wat ik in 4 jaar bij jumbo heb meegemaakt zijn de leuke collega's/vrienden die ik heb meegemaakt en het loon. Voor de rest waren er geen doorgroeimogelijkheden en was er vriendjespolitiek. Met roosters wordt ook niet goed omgegaan.
Pluspunten
Gezellige/leuke collega's
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden, vriendjespolitiek en slechte roosters.
ik heb gewerkt met leuke collega's en er is een goede werksfeer
Erg fijn om hier te werken, Vriendelijke collega’s en rustig werken.
Pluspunten
Gratis soep meerdere jumbo shirts.
Minpunten
Weinig afwisseling in het werk.
vakken vullen, spiegelen, naar kassa's lopen als nodig is. erg leuk team en erg goed salaris.
Een prettige werkomgeving. Minder goede communicatie.
ik heb veel geleerd om met mensen te werken klanten en collega's maar het is natuurlijk ook een begin baantje dus voor de beginners is dit een goede plek.
Pluspunten
leuke mensen en omgeving
Minpunten
langer door dan afgesproken