Jumbo Supermarkten

Reviews voor Chauffeur (m/v) bij Jumbo Supermarkten

hangt er van af welke locatie je werk maar heb op 2 locaties gewerkt waar de ene heel relaxt is en met je problemen op tafel kan gooien (den bosch) en bij de andere was het totale drama zoeken ze naar redenen om je er uit te gooien teamleiders mogen je daar tot het bot afbranden tot je er wat van zegt en dan kan je je spullen pakken (utrecht) erg jammer. voor de rest is het werk wel het zelfde je komt binnen klokt je in met je jumbo pas en dan krijg je de benodigde spullen als je een rit heb onder andere je sleutel van je bus die je dan controleerd en aangeeft als je schade vind die je niet op die lijst ziet staan zo niet lever je formulier weer in en krijg je je bakje met tablet/telefoon en pin zodat je kan starten met je werk de tijden in utrecht had ik moeite mee dat was wel het moeilijkste het leukste van het werk is de hele dag op de weg zitten en zo veel mensen in een week zien en de plaatsen waar je misschien nog nooit van gehoord heeft zoals de ritten in braband vanuit den bosch dat was echt geweldig
te weinig tijd om alles tijdig te bezorgen, te weinig pauze, geen goede navigatie, functie komt niet overeen met vacature, onbeschofte en onbekwame leidinggevenden, je bent een nummer en je kan maar beter niet te veel commentaar hebben want dan kan je vertrekken.
Pluspunten
collega's, fijne werkbus
Minpunten
navigatie, werkdruk, te weinig tijd daarom te weinig pauze, vriendjespolitiek
Op het dc in beilen is het onderling gezellig. Iedereen werkt goed samen en helpt als je even ergens niet uitkomt. Ook de leidinggevende is super aardig. Ik was er via start people, ook een aanrader! Ik ben er weg gegaan vanwege de reistijd en het aanbod van een baan veel dichter bij. Anders had ik er nog met plezier gewerkt.
Leuk als bijbaantje maar uren kan je er niet echt maken als koerier
Minpunten
Niet zo veel uren