Jumbo Supermarkten

Reviews voor Broodafdeling bij Jumbo Supermarkten

Ik vond het prima werk. Verdient leuk. De collega’s waren gezellig. Werd rekening gehouden met werktijden. Corona regels waren goed toegepast.
Ik heb op de brood-afdeling gewerkt voor een half jaar. Eerste dag werd ik redelijk ingewerkt. Maar werd na een paar dagen al helemaal alleen op de afdeling gezet voor een paar uur. Ben verder nooit goed ingewerkt. Ik wist dus ook veel dingen niet. Ben uiteindelijk gestopt omdat het management was vergeten om mijn contract te verlengen. Er werd gezegd dat ik over een half jaar maar terug moest komen, omdat ik dan pas weer opnieuw kon solliciteren.
Pluspunten
Gratis avondeten, wel na bepaalde hoeveelheid uren.
Minpunten
Slecht ingewerkt, slecht management.
Op het eerst erg wennen aan hoe alles ging veel verschillende broden die je moest onthouden. Maar leerde al snel hoe ik het best alles kon aanpakken. En werd goed ingewerkt
Pluspunten
Vaak hulp van collagas
Minpunten
ik heb me erg vermaakt toen ik hier stage mocht lopen en het was erg leerzaam om te doen. ik had leuke collega's en veel zin om naar het werk te gaan smorgens.
Pluspunten
leerzaam en leuke collega's
Minpunten
vroeg aanwezig
Goede werksfeer. Goed betaald en leuk werk. Afwisselend
Pluspunten
Goede salaris
jumbo heeft een erg gezellig team je moet wel op een bepaald tempo kunnen werken, zelfstandig kunnen werken en de klant staat altijd op nummer 1.
Pluspunten
maaltijd vergoeding vanaf een bepaalde tijd
Minpunten
Ik ben momenteel werkende op de broodafdeling, een typische werkdag voor mij is elke ochtend/avond doorpakken zodat de afdeling er mooi vol bij ligt, hier door zijn de klanten tevreden, ze grijpen niet mis. Heb hier o.a. geleerd hoe je tempo moet maken en tempo houd en toch tegelijkertijd vriendelijk bent. En tijd hebt voor de klanten wanneer nodig. Mijn collega's vallen allemaal in mijn leeftijd groep. Leuke en lieve collega's die net als andere collega's wel eens wat vergeten te doen. Het moeilijkste aan mijn werk vind ik het inschatten. Voorbeeld: De bakken waar je croissants uit haalt zijn bijna leeg. Hoeveel platen bak ik hier voor nog af? Hoeveel ga ik verkopen? Hoe voorkom ik de derving? Het leukste van dit baantje vind ik de contacten met de klanten en met de collega's.
Pluspunten
Jonge collega's
Minpunten
Leidinggevende vaak afwezig
Naast het fantastische team is het werk niet te makkelijk of te moeilijk. Veel klanten zorgen voor een duidelijke sfeer die je niet vaak in andere winkels zult treffen. voor de jumbo staat klantvriendelijkheid helemaal voorop en dit is belangrijk om ook zelf als prioriteit te zien. Heb hier altijd met plezier gewerkt en veel waardering voor mijn geleverde werk gekregen.
Pluspunten
maaltijdvergoeding
Minpunten
voor korting bij de winkel zelf
8:00 beginnen. Hoe je handig kan inpakken. Leuke collega's Leukste van de baan. Klanten te woord staan.!
Door mijn vrijwilligerswerk bij de Jumbo heb ik veel mensen leren kennen. Mijn Nederlands is beter geworden omdat ik veel met klanten en collega´s praat. Verder heb ik geleerd hoe ik zelf brood moet bakken, brood snijden, etc. Sommige klanten kan ik moeilijk verstaan, daarom wil ik graag blijven werken om nog beter Nederlands te leren. Het leukste van mijn werk bij de Jumbo vond ik onder de mensen zijn en nieuwe mensen leren kennen.
Pluspunten
Ik vind alles goed aan de Jumbo
Minpunten
n.v.t.
Vacatures van Jumbo Supermarkten
Broodafdeling positions
Meer vacatures
Werken bij de jumbo kan gezellig zijn soms te gezellig . Ik heb geleerd hoe je brood moet snijden en hoe het allemaal in de oven moet . De collega's zijn op de werkvloer heel vrolijk en het is altijd mogelijk om ze aan te spreken . Het moeilijkste is toch alle broden onthouden . Maar wat wel heel leuk was is het stickeren van de broden en het klaar leggen van de broden voor de volgende dag
Altijd erg naar mijn zin gehad om hier te werken. Je leert er veel en kan op een leuke manier een eigen ingeving geven aan je baan.