Jumbo Supermarkten

Reviews voor Bezorger (m/v) bij Jumbo Supermarkten

De leukste en gezelligste collega's werken hier! Tijdens het bezorgen heb je veel vrijheid en kom je in veel verschillende gebieden, hierdoor genoeg afwisseling qua bezorglocaties en klanten. Helaas propt Jumbo tegenwoordig steeds meer klanten in een tijdsblok, waardoor je geregeld op je tenen loopt en later moet verantwoorden waarom je laat terug ben. Jumbo neemt het niet zo nauw met pauzes.. pauzes worden vaak ingepland op momenten dat dit onmogelijk is of dat je in the middle of nowhere staat. Het management is in orde, de ene teamleider net iets meer betrokken dan de ander. Naar feedback wordt zelden geluisterd. Salaris inc. vakantiegeld is hoger dan bij gemiddelde bezorgdienst.
Pluspunten
Onderweg veel vrijheid en leuke collega's
Minpunten
Hoge werkdruk en niet kloppende planning
Bij de Jumbo bezorging nemen ze het niet zo nauw met de regels. Ik kreeg een contract waarbij ik mijn uren nooit haalde deze compenseert de Jumbo dan met je vakantiedagen en mocht je die niet meer hebben word je gekort op je loon. Creatief zijn ze wel bij de Jumbo maar dan vooral met je urenregistratie.Je rijdt rond in een bus die is geladen met trolleys waar op de bovenste tray koelboxen/kratten staan van 10+ kilo op 1.80 hoogte. Het leuke aan deze trolleys is dat ze ook geregeld omvallen. De planning is een drama waarbij je vaak achterloopt op schema. Gelukkig heb je nog de support van je teamleiders die geen benul hebben hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat tijdens een rit laat staan dat ze ooit zelf een kratje hebben vast gehouden. Kritiek word er niet getolereerd want waarom zouden ze hun weten het altijd beter en jij bent toch vervangbaar.
Minpunten
Onregelmatige uren, zwaar werk . . . . .
Er hangt een geweldige zweer op de werkvloer en dat is merkbaar in het gedrag van de collega's. Hierdoor was ik meer gemotiveerd om naar me werk te gaan.
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Soms te weinig overleg
Ik vond het werk enorm leuk om te doen, maar nadat ik 3 fouten had gemaakt (waar ik geen officiële waarschuwingen voor had gekregen, maar gewoon op mijn vingers getikt werd) hadden ze mijn contract al opgezegd voordat ik mijn verhaal kon doen. de reden die leidde tot mijn ontslag, was dat ik de lege boodschappendozen op elkaar had gestapeld. Eigenlijk moesten deze op een daarvoor bedoelde kar, dat weet ik, maar die was vol. De dozen waren te groot voor de andere 2 karren die er stonden, dus had ik gevraagd aan degene die toen de leiding had of het goed was dat ik ze zo netjes op elkaar stapelde. Hij vertelde mij dat het in orde was en dat hij het zou regelen. De volgende ochtend kreeg ik allemaal boze berichten binnen van mijn leidinggevende van de bezorgservice, en die dat ik direct uit school op gesprek kwam bij de manager. deze had mijn dienstverband in de ochtend al opgezegd.
Pluspunten
Geweldige collega's