Jumbo Supermarkten

Reviews voor Bakker (m/v) bij Jumbo Supermarkten

Vaak erg druk en vooral een half uur tot 5 minuten voor sluitingstijd, omdat klanten dan hun grote boodschappen nog willen gaan doen.
Pluspunten
Gratis naar de toppers en efteling
Minpunten
Drukke dagen met weinig pauze voor weinig salaris.
Het is wel oke werk maar niks voor mij ik zou het wel aanraden aan iemand die het miss wel wat zou vinden maar niet voor mezelf
Buiten het enorm hoge tempo als bakkerij medewerker bij Jumbo is het een goed bedrijf en heb ik er nooit problemen mee gehad om te gaan werken. De leidinggevende waren erg reëel.
Het werken bij jumbo vergt een zekere mate aan fysieke activiteit. Er hangt een leuk sfeertje onder de werknemers van alle afdelingen. Je bent dus niet beperkt tot contact met je eigen afdeling. De werkdagen kunnen lang zijn en je zit zeker niet stil.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding
Minpunten
Tot laat werken (22:00)
Ik vond het leuk om hier te werken. Alhoewel ik de laatste weken had gedacht, dat ik het niet meer leuk vond. Ik vind de nieuwe managers heel aardig en ik heb toch nog wel wat geleerd bij het werken in de Jumbo.
je werd echt behandeld als een medewerker. je deed je werk en dat was het ook echt. slecht betaald en krijgt amper feedback.... op het gegeven moment word je niet meer ingepland zodat je zelf ontslag neemt in plaats van dat hun jou ontslag hoeven te geven
Het was geen verkeerd werk. Ik werd alleen vaak ingepland op dagen dat ik niet kon.
Ze zijn hier jammer genoeg te veel gefocust op jongeren.
In de Jumbo hebben we de perfecte combinatie tussen hardwerken en een gezellige onderlinge werksfeer.
Minpunten
Soms moeite met tijden van beschikbaarheid inplannen
Mijn ervaring op de bakkerij was goed. Hier sta je in contact met mensen.
leuke collega's, avonddiensten veel schoonmaken en overdag is veel meer te doen
Ik werkte vooral de avonden omdat ik in de ochtend naar school moet. Ik moest elke avond de afdeling goed en schoon achterlaten en verschillende broodjes en zoete koeken opleggen zodat dat de volgende ochtend afgebakken kon worden. Ik heb vooral veel werkervaring opgedaan, ik vind het geweldig om mensen te kunnen helpen en hun om hun gemak te stellen in de winkel. Ik vond het elke dag weer leuk om naar werk te gaan en mijn collega's te zien, het waren vooral veel jongeren van mijn leeftijd en dat maakt het wel heel gezellig als het even kan. Het moeilijkste van mijn baan is dat je veel dingen rond een bepaalde tijd af moest hebben, als het in de middag even niet goed liep moet dat in de avond nog gedaan worden en dat is soms wel heel erg door werken, maar daar houd ik juist wel van. Het leukste van mijn baan vond ik dat ik mensen van dienst kon zijn als ze een vraag hadden en altijd wel wat te doen had zodat mijn collega's de volgende morgen goed van start konden.
Pluspunten
gezellige werkomgeving.
Minpunten
als een ding mis ging, ging meteen ook heel veel mis.
- Ik begin de dag met broodjes / croissantjes etc uitzetten voor de volgende ochtend moet de andere ploeg vroeg in de ochtend de broodjes . croissantjes , stokbroden etc bakken. Als ik klaar ben met het uitzetten van broodjes enz. moet ik broden snijden wat over is van de dag zelf. Als dat klaar is het scannen van derving ( over datum producten) en in een bak doen. Daarna is mijn taak om de afdeling schoon te maken , de vloer boenen met chloor. - Wat ik heb geleerd is dat ik zelf verantwoordelijk ben voor de afdeling van 16:00 tot 21:00 . Dat ik nauwkeurig moet werken en goed moet opletten met wat ik doe (scannen , uitzetten) - Mijn collega's waren heel gezellig en we konden goed samenwerken we wisten onze taak en dat deden we. - Het moeilijkste van de baan was, het sorteren van broodjes die weggegooid moesten worden. - Het leukste van de baan : Zelfstandigheid , niemand die je zegt wat je moet doen , je weet wat je taak is en dat moet gebeuren.
Pluspunten
Korting op producten
Minpunten
geen minpunten