Jumbo Supermarkten

Reviews voor Allround Medewerker (m/v) bij Jumbo Supermarkten

Bij de Jumbo gewerkt als bij baantje naast mijn studie. Helaas te oud, dus ik moest eruit. Mijn collega's waren er altijd om te helpen. Samen kwamen wij met oplossingen voor de problemen die wij ondervinden in- of om onze Jumbo. Ik heb er met veel plezier gewerkt, ondanks dat medewerkers niet serieus genomen worden tenzij er 'gevaar' dreigt.
Pluspunten
Salaris, collega's, afwisselend werk, samen tot oplossingen komen, werk en prive gescheiden, makkelijke bijbaan naast je studie / school.
Minpunten
Niet serieus genomen, constant dingen die kapot gaan, winkel zelf niet schoon, geen accommodatie voor kinderen
Management was arrogant, belde regelmatig op op tijden dat ik doorgegeven had dat ik absoluut niet kon werken en toch proberen mij op het werk te laten komen. Werkte dikke 8 tot 12 uur bijna elke dag en dan alsnog eisen dat ik niet kon gaan ondanks dat ik mijn uren prima had gevolgd en dan nog dreigen met allerlij dingen, niet echt professioneel.
Pluspunten
Biertje soms buiten openingstijden
Minpunten
Lees de review
goed werk voor jongeren die lekker bij willen verdienen
Pluspunten
korting producten
Minpunten
weinig pauze
Fijne werksfeer, leuke afwisseling van taken en een aanrader voor iedereen
In de functie van allround medewerker stond ik in een flexibele positie om op afdelingen te staan waar het druk was. Dit betrof voornamelijk bijstand bij kassawerkzaamheden op drukke tijdstippen. Daarnaast betrof het een franchisewinkel, dus het management was flexibeler in zijn beleid.
Pluspunten
Gezellige collega's
Ik ben zelf begonnen met werken bij Jumbo Supermarkten, en ik kan vertellen dat dit een goede start was. Ik ben zelf begonnen als vulploegmedewerker waarna ik snel leerde hoe ik de kassa moest bedienen en hoe ik het best kon functioneren op de versafdelingen. De collega's leren je het vak te beheersen en hoe je met de klant om gaat. Ook bij de Jumbo probeert het management je te leren hoe je het best kan werken en het meest efficient. Het meest lastige is de deadline na sluitingstijd, sommige afdelingen vereisen meer werk dan anderen. Daar en tegen vind ik wel het leukst als de winkel nog open is en dan het contact met klanten.
Pluspunten
Goede werksfeer en een goede manier om leren om te gaan met klanten
Minpunten
De deadlines na sluitingstijd
het is wel een leuk bedrijf met leuke collega's waar je goed verdient voor het werk dat je doet. alleen gewaardeerd wordt je niet je bent echt niks voor hun in principe
Jumbo Diemen is een fijn bedrijf. Ik kan veel uren maken en de sfeer onder de collega's is er ook erg goed. Het is flink doorwerken, maar het resultaat zie je daarna ook wel. En ik vind het persoonlijk ook erg leuk om de hele dag met klanten in contact te zijn.
Het werken was leuk, maar niets voor mij je werkt veel met jongeren maar krijgt ook de kans om met klanten te werken en ze behulpzaam te zijn
Pluspunten
Je werkt altijd binnen en hebt veel met mensen te maken
Minpunten
het hele vroege beginnen om 06.00 uur
gezellige werkomgeving met weinig ontwikkelingsmogelijkheden en toekomst.
Pluspunten
maaltijdvergoeding
Minpunten
toekomst