Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Zwolle

Ik heb minstens 2 keer mijn vakanties doorgegeven. Vervolgens word ik tijdens mijn vakantie meerdere malen ingepland terwijl ik dit haar persoonlijk had doorgegeven en krijg ik alle verwijt.
Was leuk werk een leuke collega,s En veder salaris was goed dus niets te klagen
Pluspunten
Leuke collega, s
Minpunten
Nike
Leuk werk. Ik wil er weg omdat ik weinig kan werken in de vakantie. Ik zou ook graag in de avond willen werken maar dat kan door mijn leeftijd nog niet. Ik heb geleerd snel te leren vullen. Het is een makkelijk bijbaantje. Het leukste is dat je met je vrienden samen kan praten onder het vullen. Een normale werkdag gaat zo: je verzameld met alle vakkenvullers in de kantine en je krijgt te horen wat je gaat vullen daarna ga je dat pad vullen en als je tijd er op zit stop je met vullen en ga je naar huis.
Pluspunten
Gezellige sfeer
Minpunten
Weinig ingeroosterd
Het is een relaxte winkel waar er genoeg aandacht is voor klant, en voor medewerkers
de functie bestond uit het vullen van de rest vracht en nieuwe vracht.
Wanneer je jong en ambitieus bent goed bedrijf om door te groeien.
Opzich wel een leuke winkelketen allen de collega's beetje achter de elleboog.
bij de jumbo had ik wat meer verkoop ervaring waardoor het makkelijker ging om er in te stromen.
Ik heb geleerd om klantvriendelijk te zijn. Norm en waarde optijd te halen ect.
Pluspunten
Norm en waarde haalde ik vaak
het was een hele leuke en leerzame tijd bij de jumbo
Pluspunten
goede werktijden
gezellig en goed betaald werk. niet altijd leukste personeel
Bij de Jumbo was ik vanaf mei 2010 tot juli 2013 vakkenvuller. Vanaf juli 2013 ben ik vulploegleider geweest tot december 2016. Hierbij stuur je een vulploeg van +/- 20 man met het doel om tijdig alle vracht verwerkt de hebben en de winkel spiegelen.Tegelijkertijd ben ik vanaf feb. 2015 verkoper en heb ik o.a week en dagplanningen gemaakt. Het leukste vond ik altijd het plannen en op termijn het mindere het vakkenvuller wat ik tegenwoordig ook nog doe.
Pluspunten
Goeie werksfeer
Minpunten
Weinig doorgroeimogelijkheden
Heel veel geleerd hoe je dingen moet loslaten en niet alles zelf willen doen.
Pluspunten
Ontwikkeling
Minpunten
Zondags werken
De schappen vullen of spiegelen zo ging dat voor een 15 jarige Ik heb geleerd te spiegelen & producten in de schappen te zetten & de werkposten schoon te maken. vriendelijke collega's maakte het werk wel veel lichter het moeilijkste van de baan vond ik het piekuur op zaterdag wanneer iedereen zin heeft om boodschappen te gaan doen Het leukste van de baan vond ik werken in een teamverband
Pluspunten
overdag werken & eventueel in de avond
Minpunten
het eten werd niet vergoed
Werken in de supermarkt is niet iets wat ik altijd al heb willen doen, maar het is prima werk. De collega's zijn (bijna) allemaalvriendelijk en prettig om mee te werken, evenals de klanten.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding
Minpunten
Gedrag Bepaalde medewerkers
stage heb moeten schoonmaken vakkenvullen enzovoort ze werken met afdelen zoals kdw dat houdt un vakkenvullen of bij broodafdeling of vlees
Het werk bij de Jumbo was rustig en eenvoudig. De collega's waren er aardig.
Ik werkte korte dagen; een paar uurtjes na mijn schooldag. Ik heb er veel geleurd qua omgang met mensen. Het tevreden houden van klanten werd steeds makkelijker. Mijn relatie met collega's en leidinggevende was prima. Echt moeilijke dingen waren er niet bij deze baan. Het leukste van deze baan vond ik het steeds ontmoeten van nieuwe mensen.
Voor de afdeling brood. Elke dag bij de Jumbo is min of meer het zelfde. 's Ochtends worden de broodjes afgebakken, er wordt brood gesneden, dan tegen de middag wordt er opgezet (de broodjes voor de volgende dag worden op bakplaten gezet) en opgeruimd, En 's avonds staat er iemand die schoonmaakt en de derving scant (alle producten die de volgende dag niet meer verkocht mogen worden). Gedurende het werk leer je omgaan met ovens en snijmachines, je leert broden snijden en snel inpakken, en nog belangrijker leer je hoe je je beleefd ten opzichte van de klant kan gedragen. Hoe leuk het kan zijn ze met een glimlach te zien vertrekken, maar ook vervelend het is als je een klant ontevreden weg moet laten gaan. Collega's maken het werk hier het leukst, je staat toch enkele uren samen op een redelijk klein grondgebied. Het is dus erg belangrijk dat je toch in zekere maten met ze op kan schieten. Als je dus leuke collega's hebt vliegt de tijd voorbij. Wat betreft de directie heb je maar een aantal mensen te volgen. Allereerst natuurlijk collega's die langer hebben gewerkt dan jij. Deze mensen kunnen bijna helemaal de afdeling runnen zonder invloed van hogerop. Dan heb je de verschef, de persoon die over alle versafdelingen gaat. En daar weer boven de bedrijfsleider. In mijn ervaring is iedereen redelijk ontspannen. Je hoeft ze niet met meneer aan te spreken en ze komen niet over als de personen die zichzelf te belangrijk vinden. Het leukste was toch daadwerkelijk de collega's, en het moeilijkste was het wennen aan de vroege werktijden.
Pluspunten
Gratis fruit gedurende pauzes.
Minpunten
Het werk blijft min of meer hetzelfde van dag to dag.
ik had leuke collega's en het werk was ook leuk alleen was het een beetje te zwaar voor mij toen.
Pluspunten
gezelligheid
Minpunten
druk.