Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Zwijndrecht

Het was een gezellige werksfeer maar later ben ik erachter gekomen dat het niks voor mij is .
Ik had niks te klagen leuke werk goede bijbaan en genieten
Goed bedrijf om te beginnen, vond het team alleen niet goed functioneren, veel onderlinge groepen waar je maar net tussen moet passen.
Erg weinig waardering. Je bent een cijfertje en geen persoon. Mensen werken hier voor het geld waardoor het ook de sfeer verpest.
Pluspunten
Kerstcadeau
Minpunten
Lange, saaie diensten
Heb ongeveer een half jaartje bij de Jumbo in Zwijndrecht gewerkt. Leuke collega's gehad en daar bleef het bij. Planningen waren nooit vast, kreeg geen geld voor eten/kreeg niks te eten, korte pauze's waarbij je geen minuut te laat terug kon komen want dan werd er 15 minuten van je salaris afgetrokken. Leidingevende een enorm kutwijf, die alles beter wist. Na je werk/sluitingstijd moest je nog even de andere afdelingen gaan helpen met hun werk waarvoor je NIKS betaald kreeg. Vaak uuuren moeten schoonmaken. Je mocht zo min mogelijk contact met je collega's hebben, want dan werd er wel 10x tegen je gezegt dat je je mond moest houden. Extreem vaak gebeld worden terwijl je niet hoefde te werken maar omdat ze personeel nodig hadden omdat mevrouw geen roosters kan inplannen, en ohja als je ziek ben en je wilt je ziekmelden gaan ze daar helemaal opin. Salaris was zo slecht en klopte volgesmij geen moer van. Je bent een nummertje bij Jumbo Zwijndrecht.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
Teveel minpunten, lees mijn verhaal maar.
Geleerd heb ik dat controle van producten heel belangrijk is.
Ik kwam in de ochtend binnen en mocht dan altijd nog eerst, het koffie apparaat schoonmaken. Daarna waren de auto's aan de beurt. Helaas waren er twee winkel managers en die waren het niet altijd met elkaar eens. Een van hen, nam mij destijds aan, de andere, zag dit waarschijnlijk niet zo zitten. Toch kon ik het met beide vrij goed vinden en was het wel gezellig.
Pluspunten
patat halen voor de lunch
Minpunten
twee bazen met elk een andere mening
Jumbo is een echt familiebedrijf wat je tot een aantal jaar geleden echt voelde, het typische wij gevoel was duidelijk voelbaar. Alles staat in het teken van de klant, waardoor je je echt een koopman voelde in de winkel, niets is teveel om de klant tevreden de deur uit te laten gaan. Heb heel mijn ziel en zaligheid gegeven voor dit bedrijf en niets was me teveel om een succes te maken van de winkel waar ik op dat moment stond. Alleen is Jumbo de laatste jaren explosief gegroeid, waardoor er heel veel druk op de medewerkers kwam te liggen en er ook veel wisselingen doorgevoerd moesten worden qua leidinggevenden in de winkels, wat niet altijd een positieve invloed had op de performance van de winkels. Ik heb bij Jumbo de afgelopen jaren ontzettend veel geleerd op het gebied van product kennis, omdat je als Dkw chef het hele assortiment moet weten en die is bij Jumbo heel groot. Ook qua leiding geven heb ik enorm veel geleerd, dit omdat ik in diverse regio's gewerkt heb en niet overal de medewerkers hetzelfde zijn qua omgang en dus niet overal dezelfde leidingsstijl toepasbaar is. Ook heb ik hier veel geleerd over cijfermatig beheer en het halen van targets voor de afdeling waar ik voor verantwoordelijk was, maar ook de gehele winkel in mijn functie.
Pluspunten
Klantvriendelijkheid
Minpunten
veel wisselingen in leidinggevenden