Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Zutphen

Het is een goeie en mooie winkel om in tewerken. Maar de werksweer is niet zo fijn.
Het was elke dag leuk werken, goed contact met collega's en goede uitleg als je iets niet snapte.
Pluspunten
goed met collega's
ik heb deze 2 jaar leuken collega's ontmoet, ik heb veel geleerd bij deze mensen .
Pluspunten
Meer collega's inplannen
Minpunten
Snellere werktijden
In deze 7 jaren heb ik bij de Jumbo Supermarkten gewerkt te Zutphen. Eerst 3 jaar heb ik alleen maar achter de kassa gezeten, op een gegeven moment mogt ik achter de counter staan, en klanten te woord staan, helpen met afreken, helpen met de post en helpen met de lotto/totto. Vervolgens deed ik meer taken en verantwoording nemen zoals het bestellen van sigaretten, pakketten aan nemen en in de avonden de leiding nemen en zelf afsluiten. Omdat ik de opleiding detailhandel deed en wilde doorgroeien mog ik op een gegeven moment ook achter bij het tel kantoor lades gaan tellen, lades opmaken voor de volgende dag en Brinks aan nemen. Ik heb ook ervaring opgebouwd in de broodafdeling, en in de vleeswaren afdeling.
als je boven de 18 bent doen ze er alles aan om je eruit te werken. zoals niet inplannen. of inplannen op onmogelijke tijden. tevens houden zij geen rekening met school indien nodig
Pluspunten
maaltijdvergoeding
Minpunten
werksfeer
Jumbo Supermarkten is een groot concern die er alles aan doet om zijn klanten tevreden te houden.
Pluspunten
n.v.t
Minpunten
n.v.t
Het is werk waar je in door kan groeien, en het betaald goed. alleen je zit altijd op 1 bepaalde plek en doet altijd hetzelfde.
Je moet erg flexibel zijn wil je daar lang willen blijven werken. Het werk is redelijk makkelijk. Nadeel is dat veel collega's niet komen opdagen waardoor je veel moet invallen.
Pluspunten
verdient goed