Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Zoetermeer

Jumbo is een dynamisch bedrijf waar klanttevredenheid op 1 staat.
het is erg ongebruikelijk dat een leidinggevende je handje gaat vast houden als je aan het vullen bent ze letten zoveel op je dat je niks kunt doen en ze zien het wel als je iemand even gedag zegt zeggen de leidinggevende gelijk dat je weer door moet werken erg onvolwassen gedrag vertonen ze daar
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad toen ik bij de Jumbo werkte, hele spontane collega's en een hele leuke sfeer. Het enige waar ik van baal is dat je zodra je 18 bent uit het systeem wordt gegooid.
Binnen het bedrijf loopt het goed. De eigenaar van het bedrijf is een franchisenemer van Jumbo. Veel dingen geleerd, het leiding geven, het communiceren naar klanten en werknemers. Het leukste van de baan is het communiceren met de klanten, de klanten met een lach naar buiten te laten gaan en het communiceren/samenwerken met de vulploegmedewerkers.
Pluspunten
Maaltijd vergoeding
Minpunten
Flexibiliteit
bij deze baan kon ik wekelijks mijn beschikbaarheid aanpassen, waardoor ik werk en school goed kon combineren.
Pluspunten
gratis maaltijd bij een bepaald aantal uur werken
de dag begint met het tellen van de kassa. je en de nieuw kassa te vullen. daarna ligt er aan waar je word in gedeeld ga je kassa draaien of bij de infoballen staan bij de informative Bali begin je met het vullen van tabak en kanten helpen met problemen of met afrekenen. ook heb je nog de planten en de bloemen die moeten onder houd. het bedrijf is heel fijn om te werken leuke collega`s
Jumbo supermarkten zoetermeer is een leuke zaak om te werken, dagen kunnen soms heel lang zijn als je alleen staat en dan heb je ook nog hoge werkdruk
Pluspunten
Leuke kerstpaketten
Minpunten
Hoge werkdruk
Het was leuk om er te werken. Jammer dat het contract na 2 jaar niet is verlengd
Leuke baan, je wordt slecht begeleid. Binnen 2 weken moest ik dagen alleen draaien terwijl ik niks wist.
Een leuke baan. Dit komt mede door de leuke collega's Elke dag was anders en ook de klanten waren elke dag anders. Dit zorgt voor afwisseling op de werkvloer.
Pluspunten
collega's
Minpunten
Het was heel erg leuk werken daar maar soms moeten ze meer aandacht aan elkaar geven (medewerkers)
Wanneer ik aan het werk ben vind ik het belangrijk om contact te houden met je collega's. Hoever zijn jullie? Of pak jij de laatste kar? Ik werk nu alleen maar met jongens om me heen , en dat bevalt me prima. Ik ben niet heel erg groot en de jongens zijn vaak bereid me te helpen wanneer ik er niet bij kan of omdat de dozen vaak zwaar zijn. Wanneer een klant een product niet kan vinden en ik zelf ook niet komen er genoeg medewerkers helpen met zoeken.
Een typische dag op werk is als je je werk kleding hebt aan getrokken en dan de frisse winkel in loopt. Je loopt naar de kassa's en begroet je collega's. Meld je aan met je tag en gaat kijken wat je mag gaan doen. Vaak gewoon achter de kassa zitten of naar de zelfscan. Er zijn altijd wel een paar gezellige klanten waar je lekker mee kan kletsen. Ook met collega's kan je altijd wel erg leuk kletsen. Zit de tijd erop dan meld je je af en ga je lekker naar huis. Ik heb geleerd hoe je meer sociaal kan zijn, en makkelijk mensen aanspreekt (vooral kletsen gaat me goed af). Ook hoe je goed met stress en druk om kan en moet gaan. De directie is erg aardig. Nooit problemen mee gehad als er een roosterwijziging was. Met de collega's is het altijd gezellig, iedereen kan het wel goed met elkaar vinden en we kletsen soms dan ook iets wat te veel. Is er een probleem helpen we elkaar. Soms is het nog best wel lastig om die woedende klanten over je heen te krijgen want je moet je er zelf natuurlijk niks persoonlijk van aantrekken wat niet voor iedereen makkelijk gaat. Het kletsen en het communiceren met de klanten vindt ik toch wel echt het leukste en het gezelligste.
Pluspunten
Promotie medewerkers die meestal snoepjes aan het personeel geven.
Minpunten
Af en toe kwade klanten.
de onderlinge sfeer tussen de meiden en andere collega's waren heel goed. maar door de slechte leidinggeving was de sfeer vaak gespannen en onrustig. Ik heb het daardoor een aantal malen zeker niet naar mijn zin gehad door ruzie op de werkvloer. het werk was leuk en de klanten gezellig. Het overgrote deel van de klanten vonden het leuk om bij mij aan de kassa te komen. Altijd een praatje maar klantvriendelijkheid en service staat bij mij heel hoog. Onderling konden we de dagen goed doorkomen, en zagen de meiden mij als voorbeeld, (was ook de oudste en veel werkervaring) dit vond de hoofdcaissiere maar niks en maakte het vaak moeilijk om proffesioneel mijn werk te doen, ze hadden de pik op me. Dit is uiteindelijk de grootste reden van mijn vertrek bij Jumbo.
Pluspunten
Leuke collega's op de werkvloer
Minpunten
zeer strenge en onredelijke leidinggevende caissiere
Voor scholieren is het een perfecte baan. Na school na de supermarkt en vakken vullen. Het kost weinig moeite en je verdient er aardig mee.
Pluspunten
Goed salaris, leuke werksfeer
Minpunten
Er wordt geen rekening gehouden bij het inplannen van uren
ik heb tijdens mijn werk veel geleerd . er waren soms saaie dagen tussen maar de sfeer was wel altijd gezellig
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
geen minpunten
Alleen maar achter de kassa zitten , af en toe helpen bij de balie maar dat is alles het is niet een veelzijdige baan. Hoe ik volgens hun normen kassa moet draaien Directie vond ik persoonlijk baggerslecht gezien de personen die er liepen amper aanwezig waren en als ze er waren , was het naar mijn idee een beetje zitten en kijken wat jij doet en commentaar geven , wanneer er noodzakelijk 1 kassa bij moest en zij de enige waren die er op dat moment waren was het pech. Leukste van de baan was alleen de sfeer dei er hing , vriendelijke collega´s en dat was het wel.
Mijn werkervaring bij Jumbo supermarkten is positief. Ik heb hier een fijne tijd gehad, super leuke collega's en een gezellige werksfeer. Aan het begin van de opening van de 300e Jumbo in Zoetermeer was het rustig in de winkel omdat de Hoogvliet er al jaren zit. Naarmate de tijd werd het steeds drukker in de winkel. Het moeilijkste van deze baan is in de tijd dat het rustig is en er niks te doen is, toch je tijd nuttig te besteden, ik hou ervan om bezig te zijn en dit was wel moeilijk voor me. Het leukste aan deze baan was dat iedereen toch wel een click had met elkaar en dit het werken leuker maakte, ik ging met plezier naar werk en vond het leuk om er te zijn.
Pluspunten
We kregen met feestdagen dubbel uitbetaald, Af en toe was er een verse lunch of ontbijt in de kantine!
Minpunten
Het was vaak rustig