Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Zeist

Bekijk alle 1,510 reviews
Werken bij de Jumbo, ontzettend gezellig bedrijf. Vaak leuke collegas
je bevindt je tussen verschillende mensen.het is leuk om met de kassa medewerkers een wedstrijd te houden welke kassa medewerker het snelste is. klant vriendelijkheid is erg belangrijk.wat ik vervelend vond is de locatie waar ik werkte. Daar kwamen veel mensen met een vervelende verleden boodschappen doen zoals alcoholisten en andere mensen met een vervelende situatie. daar moet je vaak rekening mee houden op diefstal en hun gedrag naar andere klanten. vaak verzorgde deze mensen zich niet en dat ruik ik heel erg. ik vindt het dan lastig dat andere klanten in de rij hier moeite mee hebben en achter af gaan klagen over deze klant als hij/zij weg is.
Pluspunten
gezelligheid tussen de collega's en klanten
Best goede sfeer, aardige collega's, meestal druk soms rustig dus altijd wel wat te doen
Pluspunten
goed sfeer
Minpunten
Te rommelig
ik vond t ongezellig en niemand hielt rekening mt elkaar ik had er een hekel aan
het was een leuke ervaring om bij de jumbo te werken het is heel georganiseerd en strak maar toch een goede sfeer
Pluspunten
gratis lunch
het is een prima baan , maar het beleid van jumbo werkt niet je komt elke dag uren te kort die niet gegeven worden dus in feiten loop je elke dag met achterstand, en als je daar je mening over geeft word je nog uitgelachen ook. daarom merk je heel snel dat je nummer bent en geen persoon. ook al doe nog je uiterste best je krijg geen waardering laat staan een goedemorgen.
Minpunten
je bent een nummer geen persoon in het bedrijf en dat laten ze merken ook!
Qua werksfeer met de vulploeg zelf geef ik het een 8! vulploegmedewerkers stimuleren elkaar en helpen elkaar waar nodig. Vulploegleiders spelen meer baas over de vulploegmedewerkers dan dat zij ze begeleiden.
Pluspunten
Goede, gezellige sfeer
Minpunten
Onterechte behandeling (Wij niet met telefoon, zij zelf wel)
mijn gewone dag op het werk gaat zo als alle andere je doet eigenlijk je gewone werkzaamheden die er van je verwacht worden en bent actief met de klanten bezig het leerproces is er elke dag want je kan altijd wel wat nieuws bij leren met de directie heb je niet altijd contact maar zijn wel altijd aanwezig leuke collega''s waar je over het algemeen goed me samen kan werken het moeilijkste van deze baan is dat ik het soms moeilijk vindt om leiding te geven en het leukste het werken met mensen
Pluspunten
zijn er niet op dit ogenblik
Minpunten
zijn aan het reorganiseeren dus veel spanningen over de baan
ik werk in een teamverband met leuke collega's. daarnaast is het soms dat je veel te doen hebt en daar leer je veel van. ik heb geleerd dat als je de klanten begroet, je juist een praatje maakt en ervoor zorgt dat die klanten vaker terug komen naar de winkel. mijn collega's zijn gezellig en we lachen altijd tijdens het werken en daarbuiten om. het moeilijkste van de baan is dat je moet kunnen volhouden als je lange dagen maakt. het leukste is dat de klanten altijd positief zijn wanneer je ze helpt.
Pluspunten
dat je makkelijk iemand kan regelen die voor je kan werken.
Minpunten
uren vermindering
Er is een hecht team van collega's onderling, met een prettige werksfeer. Er is ruimte om hogerop te komen, en er worden opleidingen aangeboden. Het leukste van de baan is de variatie waar je mee te maken krijgt, het moeilijkste is om een planning te maken en daarbij iedereen tevreden te houden. Tijdens dit werk heb ik geleerd om goed leiding te geven.
Pluspunten
gezamelijke lunches met de feestdagen
Minpunten
vergaderingen ver van de vestiging waar ik werkzaam ben geweest