Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Wijchen

- Op een typische werkdag besteed je plusminus 2 uur aan vakken vullen. Hierna ga je bezig met spiegelen. Soms zijn er schoonmaak klusjes of moet je op een andere afdeling meehelpen. - Ik heb veel geleerd over samenwerken. Verder veel praktische dingen, zoals bijvoorbeeld 'FiFo' (het first in, first out systeem). - De management is consistent, houden zich altijd netjes aan de regels. Je weet altijd waar je aan toe bent. - Er is altijd een positieve sfeer. Veel samenwerking leidt tot veel plezier. Soms iets te veel zelfs. - Het moeilijkste van de baan is samenwerken. Je moet soms werken met mensen die niet echt capabel zijn, wat veel geduld vereist. Hier heb ik echter wel veel van geleerd, en zo heb ik er ook mee leren omgaan. - Het leukste is de interactie met klanten. Er komen veel leuke gesprekken voort, en elke werkdag ontmoet je wel een nieuw, interessant figuur door het werken.
Pluspunten
Goede sfeer en simpele taken.
Minpunten
Weinig uren.
Als student heb ik een leerzame periode gehad bij Jumbo. Begonnen als vulploegmedewerker en doorgegroeid naar een teamleider voor de vulploeg. Op zondagen verantwoordelijk voor de hele winkel.
Deze aan heb ik ongeveer 2 en een half jaar gedaan , ik vond het erg leuk en dat kwam vooral door de collegas. Het was altijd erg gezellig om daar te werken.
Pluspunten
goede salaris
Minpunten
zwaar werk ( vakkenvullen )
Je werkt in bepaalde tijdsdruk, die je moest behalen en niet reeël was. Collega's waren prettig om mee te werken.
een typische dag op het werk is dat wanneer je aankomt je eerst de dag doorneemt, wat er al is gebeurd, water er nog moet gebeuren, extra dingetjes. hierna ga je aan de slag met de werkzaamheden. ik heb veel geleerd, van zowel samenwerken als alleen werken en mijn vaardigheid in het gebied communicatie heeft zich bij jumbo zeker verbeterd. de directie van jumbo werkt elke dag hard om een zo goed mogelijke supermarkt neer te zetten, ze wijzen je op fouten maar zullen het ook vertellen wanneer je het goed doet, wanneer zij zien dat de afdeling het aan personeel even niet meer bij kunnen benen dan zullen zij ondanks hun eigen werkzaamheden toch komen helpen om de afdeling weer op de rit te krijgen. met de collega's is de sfeer altijd goed, hoeveel er ook gedaan moet worden of hoe laat het ook wordt, er wordt altijd wel voor een goede sfeer gezorgd. ook buiten het werk om gaan de werknemers veel met elkaar om door bijvoorbeeld na het werk met z'n alleen een kroeg op te zoeken. het moeilijkste aan de baan is voor mij het bestellen, want je weet van te voren nooit wat er verkocht gaat worden aangezien er verschillende factoren zijn waar je rekening mee moet houden, mijn collega's helpen mij hier gelukkig in waardoor het steeds wat makkelijker wordt. het leukste aan de baan zijn toch wel de collega's en de sfeer.
Pluspunten
goede sfeer, gezellige werknemers
Het is een normale supermarkt met op zich een goed salaris, alleen is de kans om hoger op te komen daar zeer klein.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
weinig uren