Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Wierden

In twee jaar tijd veel bijgeleerd, goede leiding en veel begrip wanneer je niet kon komen werken door onvoorziene omstandigheden.
Pluspunten
Goede begeleiding en veel waardering
Minpunten
Te weinig uren
Fijne werksfeer met mensen die luisteren naar je als je iets niet snapt.
de boel is goed geregeld, het is hard werken maar je hebt ook vaak niks te doen
Pluspunten
gratis avond eten
Ik heb hier gedurende een halfjaar hier gewerkt en had een werkweek van 26 uur. Mijn functie hier was kassamedewerkster en af en toe vulploegmedewerkster. Wat me soms, en anderen waarschijnlijk ook, ergerde was het snel wisselende personeel. Voor mijn gevoel werd er elke week een nieuw persoon ingewerkt. Dit bevorderde niet de sfeer tussen het personeel. Ook wisselde vast personeel vaak van filiaal.
Heb er niet zo heel lang gewerkt maar de tijd dat ik erg gewerkt heb was wel leuk.
kassa, en daarbij schoonmaken is een dagelijkse routine op werk. Dit is mijn eerste baantje, dus ik heb er erg veel geleerd. Hoe met klanten omgaan, hoe je met een kassa te werk moet gaan, welk lijstje je moet afwerken om klanten te bedienen, allertheid, en daarbij dat de klant op de eerste plaats staat. De directie is erg netjes, en er behulpzaam, staat altijd voor je klaar als je iets te vragen hebt. Mijn collegas zijn een stuk jonger dan ik, maar zijn erg sociaal. Dit komt ook omdat ze je goed in de gaten houden tijdens het werk: Ben je niet vriendelijk genoeg tegenover de klanten, dan heb je kans dat je niet lang meer werkt bij de Jumbo. het moeilijkste van de baan vind ik dat je veel dingen in de gaten moet houden (vooral door de regel: 4e wachtende in de rij, boodschappen gratis). Het leukste van de baan is dat je heel veel contact krijgt met de klanten. ze rekenen tenslotte bij jou af. Je leert ze echt een beetje kennen.