Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Weert

Ik werk al meer dan twee jaar bij jumbo Collegeplein in Weert en sinds de nieuwe DKW chef van Moesel hier werkt zijn mijn doorgroeimogelijkheden belemmert. Mensen worden voorgetrokken, afspraken worden niet nagekomen er zijn klachten van medewerkers over mij, hierover kreeg ik om 22:45 een bericht via whatsapp over. Voor een leidinggevende vind ik dat behoorlijk asociaal (overigens verzonnen door de DKW chef om mijn mond te snoeren) . Ik ben altijd trouw gebleven aan de jumbo maar sinds deze DKW chef hier werkt wordt het mij onmogelijk gemaakt om met plezier de klanten en mijn collega's te helpen. kortom, ik zou niet gaan werken bij jumbo Collegeplein als je van doorgroeimogelijkheden houdt. De motto die in de jumbo geldt: elke dag het beste voor elkaar en voor de klant gaat duidelijk deze dkw chef voorbij.
Door mijn werk bij de jumbo ben ik met plezier geld gaan verdienen.
Ik heb hier 5 jaar met plezier gewerkt en vind ik het jammer dat ik hier weg moet
Pluspunten
vakantiegeld meteen bij je loon
Minpunten
pauzes inplannen is soms lastig
De administratie tot aan de werkprestaties was en is een puinhoop te noemen (Begin 2016 tot halverwege 2016).
Pluspunten
Niks
Minpunten
Geen lunch, geen pauzes
Door een groot deel van de verantwoordelijkheden onder te brengen bij de medewerkers op de werkvloer wordt niet alleen de kwaliteit gegarandeerd, maar wordt er ook aan jonge mensen een kans gegeven om zichzelf te ontwikkelen. Op deze manier wordt binnen dit bedrijf dagelijks gewerkt aan de toekomst en worden we elke dag beter.
Ik vond dat ik daar mijn beste werkervaring heb gekregen omdat ik daar heel veel heb geleerd van de werkzaamheden
Zowel aan de kassa als bij de vleeswaren, kaasafdeling en bij de brood afdeling voelde ik me direct thuis. Wat ik minder vond is dat men je zomaar zonder te vragen direct kan overplaatsen.
Pluspunten
hele fijne collega's
Minpunten
rare directie