Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Waddinxveen

helaas na 3 weken gestopt met werken omdat ik vertelde dat ik het niet leuk vond dat bij aanvang tegen mij werd gezegd je werkt van 18.00 tot 21.00 en ik elke dag 30 min langer moest werken. als ze mij hadden gezegd u moet elke dag werken tot 21.30 dan weet ik dat en kan ik daar rekening mee houden. Ook heb ik geen ervaring en werd wel van me verwacht dat ik snel werkte 🙄 jammer dat er slechte communicatie is,ik werd beschuldigd dat ik niet kwam opdagen🙄 ik heb elke avond gewerkt! ook zag ik medewerkers lang kletsen of niet respectvol met de producten omgaan ( schoppen tegen volle dozen) ik zet de dozen rustig neer ja wat is beter? volgens de chef werken er elke dag 14 vullers nou ik heb meegemaakt dat er maar 6 waren vind het dan niet gek dat we met zn allen langer moeten blijven. ik vind langer blijven niet erg maar communiceer! blijkbaar mag je geen vragen stellen en wordt eerlijkheid niet gewaardeerd. ben zeker niet perfect maar duidelijkheid is voor mij erg belangrijk. jammer
Minpunten
niet communiceren, te hoge verwachtingen v beginners
Ik heb met veel plezier gewerkt bij mijn baas . Het team is leuk en ik heb het tot op heden zeer naar m'n zin.
Pluspunten
Goeie werk tijden
Minpunten
Helaas doen ze niet aan vasten contracten