Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Vught

Vanuit het management en de leiding was er geen begrip voor de werknemers. Ik kon op een dag niet werken, een familielied was onwel geworden, bij aanvraag voor uitval kreeg ik geen reactie tot op het moment dat ik moest werken. De reactie hield in dat ik niks te willen had en maar gewoon moest komen.
Minpunten
Geen werknemerskorting
Een leuk bedrijf voor een bijbaantje alleen niet heel geschikt voor een full time baan naar mijn doen.
Ik startte altijd met inklokken, vervolgens ging ik achter mijn kassa zitten en kon de dag beginnen. Ik moet mensen helpen met het afrekenen van hun boodschappen. Ik heb geleerd dat je altijd netjes moet blijven tegen mensen, wanneer dan ook. Ook al zijn ze soms irritant, zal je toch de wijste moeten blijven. De directie was heel aardig net als mijn collega's. Het moeilijkste van de baan vond ik het op tijd bij roepen van een kassa als er te veel mensen stonden. het leukste van de baan is dat het redelijk simpel is als je het vaker doet. je raakt er aan gewend en je weet uiteindenlijk alles te vinden.
Pluspunten
zondag dubbel betaald
Minpunten
je moet perse komen opdagen als er iemand ziek is
Werken bij de supermarkt (als kassamedewerkster) is weinig afwisselend en zeker niet uitdagend, maar prima als bijbaantje. De sfeer is niet altijd even gezellig. Het loon is wel een grote goedmaker!
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Vaak ongezellige sfeer