Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Venlo

Leuke collega's, elke dag nieuwe klanten + bekende klanten die een praatje met je maken
Heb er 13 jaar gewerkt. Wat is dat bedrijf veranderd in de laatste jaren. Hoofdkantoor heeft geen flauw idee wat er gebeurt op de werkvloer. Bezoeken worden aangekondigd waardoor iedereen op de tenen moet lopen om de schijn hoog te houden. Promoties worden beloofd maar nooit waargemaakt. Bij langdurige ziekte van de manager mag je als assistent al het werk gaan verzetten zonder enige vergoeding daar tegenover. Je wordt klein gehouden om de hiërarchie maar zo goed mogelijk in tact te houden. Ooit was het een familiebedrijf waarbij die sfeer er ook was. Nu is het niks minder dan een gele vlag die wappert voor euro's. Als medewerker ben je niks meer dan een nummer. Zelfs de HR afdeling is niet te bereiken voor de doeleinden waarvoor een HR afdeling bedoeld is, oftewel de spil tussen manager en medewerker als zaken niet goed lopen. Nu wordt je steeds terug gestuurd naar je filiaalmanager. Als je daar toevallig een probleem mee hebt dan kun je nergens meer heen. Een vast contract is daar ook een aanfluiting. Als ze je weg willen hebben sturen je ze je zonder enig probleem zo ver weg dat je zelf wel ontslag neemt of plannen ze je alleen nog in om de vakken te vullen/poetsen ondanks dat je een management positie vervult. Ben je langdurig ziek? Dan kun je het al helemaal vergeten. Je bent dan namelijk alleen maar een kostenpost waar ze vanaf moeten. Dat ervaar je aan alle kanten. Binnen een maand is je functie vergeven aan iemand anders waardoor je ook geen uitzicht hebt in het terugkeren in je eigen functie op de locatie waar je werkt. Zo heb ik in de 13 jaar al genoeg - meer...
Pluspunten
Als je geluk hebt is er fruit in de kantine. Maaltijdvergoeding als je savonds werkt
Minpunten
De sfeer, het management, vriendjespolitiek, etc
Wat ik heel fijn vond tijdens mijn werkperiode bij de Jumbo dat je altijd wel wat nieuws leert en daar hou ik van, nieuwe dingen leren.
De collega's en bedrijfsleider hielden rekening met jou, als werknemer. De sfeer is er goed, je hebt de ruimte en mogelijkheid om je te ontwikkelen binnen het bedrijf, wat zeer aangenaam is.