Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Veendam

Ik heb bij de Jumbo veel leermogelijkheden gehad. Ik heb o.a. kassawerkzaamheden, vracht lossen, bestelling invoeren geleerd.
De afdelingshoofd was onredelijk en onrealistisch. Hij verwachtte na 2 weken al dat ik net zo veel wist en daardoor net zo snel kon werken als iemand die er al jaren werkt. Geen reiskostenvergoeding, het bedrijfscultuur voelde als één vaste kliek, het bruto uurloon was waardeloos en word geen rekening gehouden met privé werk balans.
Pluspunten
In de kantine lag gebak wat op datum was, dat mocht je zo pakken.
Minpunten
Loon, geen reiskostenvergoeding, werksfeer en management.
Jumbo supermarkt groep De tijd dat ik er heb gewerkt heb ik super veel geleerd en gedaan en ben ik blij dat ik dit heb mogen doen in zo'n superteam
Pluspunten
Werksfeer is fantastisch
Minpunten
zijn er niet
Bij de Jumbo werken had ik altijd zin in. De collega's waren altijd gezellig en ik wist meteen wat ik moest doen. Hierdoor was het nooit onduidelijk. Je werd hier ingedeeld in tijden waarbij je het liefste hebt aangegeven wanneer je wilt gaan werken, dit vind ik fijn.
Pluspunten
Vaak wat lekkers in de kantine
heb hier als scholier veel leuke dingen beleefd naast het vakkenvullen
Bij Jumbo heb ik op verschillende afdelingen gestaan. De broodafdeling was erg druk, vooral 's ochtends. De producten moesten op tijd in de winkel liggen en dit vroeg om een scherpe planning. Later heb ik de overstap gemaakt naar de klantenservice. Dit past meer bij mij, omdat ik communicatief sterk ben en probleemoplossend denk. Bij Jumbo staan de Zeven Zekerheden centraal, dus de klant is echt koning. Wat ik moeilijk vond, is de wisselende directie. In de 2,5 jaar dat ik hier heb gewerkt, heb ik drie verschillende directeuren gekend. Ook zijn hier veel veranderingen geweest, zoals het overgaan van een franchise filiaal naar een Jumbo filiaal en de overgang van Jumbo naar Poiesz. Het leukst vond ik dat er veel mogelijkheden waren om klanten tevreden te stellen. Het was niet ongebruikelijk om iemand zomaar een bos bloemen mee te geven, omdat diegene iets te vieren had en je dit per ongeluk opving in de wandelgangen.
Pluspunten
Leuke werksfeer, erg klantgericht
Minpunten
Wisselende directie
het is een leuke winkel om in te werken ik heb de fijne knepjes van het vak daar geleerd en veel lol met de corlega's gehad