Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Tilburg

dagelijks aan het begin van de dag een plan maken voor de dag en zo ontstaat er elke dag een andere set uit te voeren activiteiten.
Het was leuk werk om te doen.Het team is altijd erg gezellig en de dagen variërend redelijk. De klagende klanten waren af en toe wel vervelend. Verder als je goed was in je werk moest je een zaterdag team leiden zonder meer betaald te krijgen maar ben jij wel meer verantwoordelijk. Verder verschilt de management heel erg van tijd tot tijd. Je moet geluk hebben. Ik heb geweldige leidinggevende gehad maar er zaten er een paar bij waarvan je dacht dat je het beter zelf kon doen.
leidinggevende vooral heel gestrest niet leuk om te werken met heel weinig mensen heel veel werk moeten verzetten
heb er altijd met plezier gewerkt ivm ziekte genoodzaakt om er mee te stoppen
Zonder overleg overgeplaatst naar ander filiaal. Hierdoor aantal taken tot minimum beperkt. (geen kasopmaak, postagentschap, bloemen e.d. meer) ik mis de afwisseling van het schakelen tussen de werkzaamheden. Er zit helaas geen uitdaging meer in het werk. Dit diverse malen aangegeven maar er zijn kennelijk geen mogelijkheden hier iets mee te doen.
Werken bij jumbo, is werken met een glimlach. Leuke leidinggevende en collega’s.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Slecht betaald
Het is een gezellige werkomgeving. Ik ben weggegaan vanwege de onregelmatige werktijden in de avond. Ook was de planning van het personeel niet optimaal. We stonden vaak met te weinig man waardoor het lange avonden waren voordat we alles af hadden. Als het je niet echt uit maakt tot hoe laat je werkt dan zou ik het zeker aanraden.
Buiten het enorm hoge tempo als bakkerij medewerker bij Jumbo is het een goed bedrijf en heb ik er nooit problemen mee gehad om te gaan werken. De leidinggevende waren erg reëel.
Slechte communicatie en niet echt “medewerker vriendelijk”
Ik vond het leuk om bij de jumbo te werken omdat ik veel nieuwe dingen heb geleerd zoals communiceren en taken onderling verdelen
Bij Jumbo wordt er erg veel gevraagd van jonge mensen. De werkdruk is erg hoog
Pluspunten
nvt
Minpunten
nvt
Fijne werkomgeving, varierende soorten werk, contact met klanten
Pluspunten
Varierend werk
Minpunten
Op feestdagen werken
Goede sfeervolle werkgever waar plezier centraal staat. Iedere dag is anders en iedere dag geef je volle 100 procent voor de klant.
Als hulpkracht heb ik allen maar paar dagen bij jumbo food markt kaas afdeling in Tilburg kunnen werken. Ze hebben niet passende regels bijvoorbeeld niet mag drinken buiten pauze tijden terwijl iemand droge keel krijgt gebaseerd op niks. Samenwerking met andere collega’s loopt ook niet soepel. Ze nemen mensen die totaal geen verstand hebben van horeca regels en hoe ze hygiënisch moeten werken. Echt een domme bedrijf met erg slechte begeleiding. Manager loopt in de winkel alsof hij in zijn tuin is. Hij negeert totaal hoe collega’s elkaar behandelen en hoe verkeerd ze werken. Het is niet een bedrijf die ik iemand zou aanraden zeker niet als jij nog student bent.
Pluspunten
Niks
Je wordt goed begeleid in je begin periode en daarna is zelfstandig werken ook mogelijk.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding in de avond
Minpunten
Verzoeken voor vrij of een document kan lang duren voordat je iets terug hoort.
Een bedrijf met veel mogelijkheden waarbij ontwikkeling centraal staat.
Minpunten
Uitdagend, veel klantencontact en genoeg opties om door te groeien/
Veel werkzaamheden, weinig tijd. Je hebt altijd te veel om te doen, voor een te korte tijd
Minpunten
Tijdsdruk
Ten eerste zijn er geen digitale roosters dus je moet wanneer je moet werken kijken wanneer je weer moet. Ook is er sprake van vriendjespolitiek, als de leidinggevend iemand aardiger vind dan de ander mag je meer doen maakt niet uit hoelang je er al werkt.
Pluspunten
Gratis avondeten
Minpunten
Vriendjespolitiek
ik vind het leuk om leidinggevende te zijn bij jumbo ik heb hier veel van geleerd en hoop dat ik ergens anders verder kan doorgroeien als leidinggevende
Doorgroeimogelijkheden te over Fijn bedrijf om in te werken