Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Terneuzen

Bekijk alle 1,510 reviews
Ik vond het altijd fijn om te zien hoe een klant uiteindelijk (bijna altijd) tevreden de winkel verliet, dit is uiteindelijk wel waar het om gaat bij de Jumbo en ik heb er ook altijd alles aan gedaan om dit waar te maken.
Het team waarmee ik werkte was leuk, de collega's hielpen elkaar altijd goed en er hing een goeie sfeer.
Een dag bij deze werkgever is een afwisselende dag die geen enkele dag hetzelfde is. Ik heb de kans gekregen via deze werkgever mijn MBO4 diploma te halen. Het leuke is het vele contact met de klanten wat het tevens moeilijk maakt om de wensen van iedere klant te vervullen maar des te leuker als dit ook daadwerkelijk lukt en de klant tevreden de supermarkt verlaat.
Weinig samenwerken, veel alleen werken. Niet veel werkuren. Wel kon ik bij alle afdelingen werken zoals DKW, Kassa, Groente&Fruit, Slagerij(eigen werkafdeling), Brood, Vleeswaren&Kaas. Ervaring opgedaan bij elke afdeling. Hele leuke collega's en ook hele gemene collega's. Geen leuke directie. Geen moeilijke baan als je weet wat je moet doen.
Pluspunten
Makkelijk werk, contact met de mensen.
Minpunten
Weinig uren, veel alleen werken, geen leuke sfeer.
Een typische dag op het werk: Opstarten met een bakje koffie, ondertussen doornemen wat er gedaan is/gedaan moet worden. Onder een leuke werksfeer werken, soms op het gemak en soms met tijdsdruk. Wat ik geleerd heb: Veel taken wat betreft de crediteuren als de debiteurenadministratie. Dit beviel mij zéér goed. Ook geleerd om niet bang te zijn om vragen te stellen. Ik heb geleerd hoe ik snel en correct te werk kan gaan met buitenlandse bedrijven, bijv. correspodentie. Mijn collega's: Sociale, vriendelijke collega's die in een leuke sfeer met elkaar omgaan. Ze gaan altijd serieus te werk maar een grapje tussendoor kan geen kwaad. Moeilijkste van de baan: Eigenlijk niks, omdat ik veel werkzaamheden vrij snel heb opgepakt waardoor ik snel zelfstandig te werk kon gaan. Leukste van de baan: De administratieve werkzaamheden en de collega's. Eigenlijk het totaalplaatje, het was een leuke en leerzame ervaring om bij Vroon Ship Management B.V. als stagiair aan de slag te gaan.
Pluspunten
Altijd fruit aanwezig op kantoor, soms borrelen met collega's en er kwamen vaak collega's uit andere landen langs op kantoor.
Minpunten
er waren steeds verschillende hoofdcassieres en de een na de ander werd er uit gegooid of werd in een andere functie gezet daardoor werd de werksfeer erg beinvloed