Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Stadskanaal

Werken bij de jumbo was bijna altijd wel gezellig. Wanneer je een gezellige ploeg hebt, is het werk prima te doen. De meeste klanten zijn heel blij met de service en dat is fijn om te zien. Tijdens de corona heeft de jumbo het ook goed opgelost. Wanneer er weinig vracht was merkte je dat iedereen langzamer ging werken en meer praten, maar als er heel veel vracht was, zag je ook dat iedereen goed doorwerkte. Ik heb 4 jaar bij de jumbo gewerkt en ik vond het een prima bijbaan. Er werd over het algemeen goed rekening gehouden met school en de planning. Ook kun je vaak wel ruilen met collega's als je echt niet kunt werken of een andere oplossing bedenken. De personeelsfeesten waren ook altijd heel leuk. Het enige negatieve is ze een beetje laks zijn met de contracten. Ze laten pas heel laat weten of je contract verlengd wordt of niet. Dit is altijd al zo geweest in de 4 jaar dat ik er werk. Toen ik er over begon deed iedereen heel moeilijk en werd ik van persoon naar persoon gestuurd. Dit vind ik niet goed. Al met al vond ik het een prima bijbaan. Ik heb er veel ervaringen opgedaan en veel vrienden gemaakt.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding (bij bepaald aantal uren of als je meteen uit school komt), vakantiegeld, de 13e maand krijg je maandelijks extra bij je loon
Minpunten
Fysiek zwaar, niet alles goed geregeld omtrent contracten
Het enige positieve wat ik in 4 jaar bij jumbo heb meegemaakt zijn de leuke collega's/vrienden die ik heb meegemaakt en het loon. Voor de rest waren er geen doorgroeimogelijkheden en was er vriendjespolitiek. Met roosters wordt ook niet goed omgegaan.
Pluspunten
Gezellige/leuke collega's
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden, vriendjespolitiek en slechte roosters.
Het duurde een hele tijd voordat mijn sollicitatie Jumbo bereikte. Vervolgens op gesprek gekomen en aangenomen. Kopie ID+Bankpas tot TWEE KEER TOE "kwijtgeraakt". De overige anderhalf jaar gewerkt met leuke en minder leuke managers. Na anderhalf jaar was het tijd voor wat anders omdat het filiaal zich totaal niet aan de arbeidsvoorwaarden hielden.
super gezellig gehad bij de jumbo heb er 9 jaar gewerkt en zal er ook zo weer beginnen
De werksfeer is leuk om in te werken, maar door de weinig doorgroeimogelijkheden begint het werk te vervelen.
aangezien het wel vaak later werd dan 23:00 uur had ik er bijna nooit meer zin in ook omdat ik na werktijd nog 10km naar huis moest fietsen en in de ochtend om 7 uur weer met de bus moest gelukkig hoeft dat niet meer
Pluspunten
+ leuke collega's
Minpunten
- De veel te lange werktijden wat niet eens mag
Het was leuk voor mij om bij dit bedrijf te werken ik had een goede chef op de slagerij gehad die er verstand van had en ook zich in een ander zijn schoenen kon verplaatsen, terwijl zijn chef graag naar huis ging en taken door schoof naar een ander zorgde dat mijn chef nooit een ander te veel werk kreeg en daardoor respecteerde ik hem enorm en vond ik geen taak te veel. en vond het ook niet erg als ik eerder moest beginnen. Wat ik geleerd heb is om goed samen te werken en altijd mijn verstand er bij te houden met de moeilijkste taken. Nu heb je niet veel moeilijke taken bij de slagerij maar ik was altijd te vroeg klaar dus ging ik andere afdelingen helpen want ik ga niet stil zitten als men mij betaald om te werken. Het leukste van mijn baan was dat je ook veel in contact komt met verschillende mensen. Ik vind het erg leuk om sociaal bezig te zijn. En elke vrijdag kwam er een groep mensen binnen met een verstandelijke gehandicap die begeleid werden door een paar verzorgers waarbij 1 oudere vrouw altijd even een praatje kwam maken en dan vervolgens bij de kassa nog dag zwaaide en mijn naam door de hele winkel riep
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
de ouder je wordt des te minder werk je krijgt, en je bent zo vervangen door iemand van 16 ook al bakt die van 16 er niks van
Schakelpunt tussen de afdelingchef en de vulploeg medewerkers(voornamelijk jonge mensen). Ruimte voor eigen inbreng, inlevend vermogen en oplossing gericht denken.
een typische werkdag begon om 8 uur 's ochtends, vlees snijden en opleggen en inpakken, grill aan en vakken volgooien met vers vlees, proefferijen maken en de vracht aannemen en de slagerij schoonhouden, en als het erop zit doorgeven aan degene na jou wat er gebeuren moet. ik heb praktisch alles geleerd wat er te leren valt op de slagerij, en daar ben ik dan ook dankbaar voor dat ik dat mocht leren, de directie was meestal of in vergadering of bezig op kantoor, maar bijna nooit echt in de winkel aanwezig behalve de betreffende afdelingsmanagers. de collega's waren goed mee op te schieten, ze waren open en vriendelijk. het moeilijkste van mijn baan was vooral dat het vaak of heel rustig of juist heel druk was waardoor je de hele tijd dus teveel of te weinig had te doen met het personeel wat er stond, maar dat was dan ook omdat we net waren geopend en er dus nog een relatieve schatting moest worden gemaakt van hoe het met het klantenaantal verliep. het makkelijkste van mijn baan was denk ik wel de grill bedienen.
Pluspunten
fijne collega's
Minpunten
minder flexibel zeker rond feestdagen