Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Spijkenisse

Sfeer in de winkel ligt volledig aan collega's en varieert per locatie. Hoe ouder je word hoe minder ze je inroosteren. Tenzij je een vast contact hebt raad ik het af. Parttimers worden veel te weinig ingeroosterd maar er word wel constant naar nieuwe parttimers gezocht.
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Weinig uren
Verdiende er goed maar vind de werksfeer 3 keer niks
Minpunten
Ongeregeld
Ik heb het naar me zin gehad. Sommige momenten hadden ze beter op kunnen anticiperen. Voor de rest een best wel fijne tijd gehad daar.
Pluspunten
Avond eten
Minpunten
Lange werkdagen
ik ga er ook soms naar toe om iets lekkers te halen en ik heb nooit gezeik.het is er ook altijd wel gezelig.
Pluspunten
leuke werk dagen
Minpunten
?
Normaal zou ik niet zo negatief zijn, maar hoe hier met je om wordt gegaan als werknemer heb ik nog nooit meegemaakt. Totaal niet worden ingewerkt, en wanneer je dan een fout maakt, doen ze gelijk alsof je niks van het leven snapt. Het personeel is erg onvriendelijk en sluiten je erg buiten. Wanneer ik mij ziek meldde ( wat overigens niet vaak gebeurde ) kreeg ik gelijk een chagrijnige leidinggevende aan de telefoon en werd er niet eens beterschap gewenst. (Dit alles geldt trouwens bij de kassa ). Ik werk liever nergens, dan dat ik hier nog een dag zou moeten werken. Een aanrader? Zeer zeker niet!
Pluspunten
Minpunten
Alles
Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij de Jumbo. Maar ze verwachten te veel van mij op een gegeven moment (5 dingen tegelijk doen).
Jumbo Supermarkten was een leuke ervaring voor mij omdat ik leerde met klanten om te gaan
Behandelen je als honden . Geen leuke sfeer wel een leuke omgeving
Pluspunten
Gtatis lunch
Minpunten
Geen thee op het werk
vond het werk zelf er leuk heb het lang naar mijn zin gehad alleen ben toe aan iets nieuws.
Ik heb een hele leuke tijd gehsd bij jumbo. Maar voor je ontwikkeling moet je daar niet zijn. Je leert ern miet veel want daar is weinig tijd voor.
Pluspunten
maaltijd vergoeding
Minpunten
altijd overwerken
werk al ruim 14,4jaar in een supermarkt ben fexibel klantvriendelijk en zorg dat mijn werk af is voordat ik naar huis ga
Ik ben in 2010 gaan werken bij jumbo al cassiere. Al snel mocht ik achter de servicebalie en werden mij nieuwe vaardigheden geleerd. Daarna mocht ik leren om s avonds af te sluiten en leiding te geven aan mijn collega's. Mijn baan bij de jumbo heeft ervoor gezorgd dat ik nieuwe vaardigheden heb geleerd en heeft mij dus veel geboden. Het moeilijkste van de baan vind ik het leiding geven. Het leukste vind ik het contact met klanten. Mijn collega's zijn allemaal heel aardig en we hebben het altijd leuk op het werk. Met de directie heb ik nooit problemen gehad maar krijg er ook niet heel veel van mee.
Pluspunten
leermogelijkheden
Minpunten
veel wisseling van collega's