Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Roosendaal

Vaak erg druk en vooral een half uur tot 5 minuten voor sluitingstijd, omdat klanten dan hun grote boodschappen nog willen gaan doen.
Pluspunten
Gratis naar de toppers en efteling
Minpunten
Drukke dagen met weinig pauze voor weinig salaris.
Het was een leuk werkplek met leuke Collega's de leidinggevende daar waren niet zo ze waren ombeschoft en hadden geen reapect ik heb het meer over de oudere leisinggevende.
Pluspunten
Collega's waren leuk
Minpunten
Leidinggevende waren respectloos
Ik vind het gwn een goed winkel . Dat is ook waar ik het liefs heen ga van alle winkels .
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Soms sta je alleen
ik vond jumbo van beethoven laan een super leuke baan en heb het daar altijd goed gehad. je kreeg makkelijk vrij het werk was leuk en veel klanten herken je. omdat het een supermarkt is komen er veel mensen en dat vind ik leuk om een praatje te maken met ze. de sfeef was altijd heel erg goed en veel bekende vrienden van mij werken daar ook.
Pluspunten
zondag dubbel betaald.
Minpunten
loon kreeg je pas na 1 maand
Het is leuke werk en goed betalde als je opleiding herft. Het is heel goed om bij dit bedrijf te werken woord je zozo niet vies allen je woord nog veel actiever dag is goed. Ik was stagiaire bij dit bedrijv en ik moest beina alles doen behalfe geen cassier ik vind het leuk om daar nog te werken.
Pluspunten
Met klanten goed omhan en veel lachen
Minpunten
Geen agresive reacties op het werk en met collegas goed omgaan
Jumbo is een werkplek waar heel veel jongeren werken die best wel aardig zijn maar niet met al te veel doorgroei mogelijkheden.
Pluspunten
Gratis lunches af en toe.
Minpunten
Niet heel veel doorgroeimogelijkheden.
woensdag`s tot en met zaterdag`s vakken vullen cosmetica , spiegelen schoonmaken klanten helpen minderleuk : iedere dag is het het zelfde , en de leiding gevende is niet al te aardig . leuk : de mensen die er werken en de klanten . het moeilijkste : eigenlijk niks , vind alles best makkelijk. wat ik geleerd heb >? : goed omgaan met klanten / mensen , hoe het meest te werk gaat in de winkel
Pluspunten
goed in omgang met klanten
Minpunten
slechte leiding
Ik ging altijd met veel plezier naar mijn werk. Ik heb hier geleerd hoe je het beste met klanten om kunt gaan. Mijn collega's waren super! Ik vond het ook erg jammer dat mijn contract niet verlengt werd na 3 jaar een jaarcontract gehad te hebben. Het moeilijkste van mijn baan vond ik als klanten moeilijk gingen doen bijv. met de nieuwe alcohol wet. Het allerleukste van mijn baan bij de Jumbo was toch wel dat ik hele leuke collega's had en de werksfeer altijd heel goed was. Ik ging daarom ook iedere keer weer met plezier naar mijn werk.
Het omgaan met consumenten, ze wegwijs maken in de winkel. Zorgen dat ze tevreden buiten stappen.