Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Raamsdonksveer

Een bedrijf waar hard gewerkt wordt en als een team werken boven aan staat. Ik heb hier geleerd wat er allemaal komt kijken binnen een supermarkt. van het klantencontact tot alles achter de schermen. Het is een uitdagende baan waar je toch wel stres bestendig voor moet zijn. Mij sprak het vooral aan om net dat extra voor de klant te doen. Zo biedt Jumbo alle mogelijkheden om de klant te overtreffen en gewaardeerd te laten voelen. je moet flexibel zijn en altijd het beste in jezelf naar boven halen.
Pluspunten
gratis avondeten bij een bepaalde dienst
Minpunten
weekenden werken
Ik heb altijd klaar gestaan en dikwijls ingevallen als er weer zieken waren.
Bij de jumbo werkte ik al een tijdje als normale caissière met wat extra taken. Het tellen van de lades voor opening, het afsluiten van de afdeling op de avonden en op een later moment meer leiding geven. Ik heb hier geleerd hoe ik leiding kan geven en op welke manier ik dit het beste kan doen. Ik wil graag iedereen netjes te woord kunnen staan en behandelen zoals ik zelf ook behandeld zou willen worden. Voor mij ligt er geen toekomst bij Jumbo Supermarkten, maar het heeft me wel ontwikkeld tot de dingen die ik nu kan en doe. (positief)
Pluspunten
gezellige collega's, veel leermogelijkheden
Minpunten
iedere week een ander rooster, ik heb geen 9 tot 5 mentaliteit maar een vast rooster zou niet verkeerd zijn
Op mijn 15e was er weinig keuze uit bijbaantjes maar ik wilde toch een zakcentje verdienen. Ik koos toen om als vakkenvuller bij de Jumbo te gaan werken. Dit was 6 uur per week, verdeeld over 3 dagen. 3x in de week moest ik dus van 5 tot 7 's avonds werken en omdat ik nog maar jong was verdiende ik hier bijna niks mee. Het was wel gezellig dat ik dit met allemaal leeftijdsgenootjes deed, maar verder was het geen leuke baan.
Pluspunten
Gezellige collega's van mijn eigen leeftijd
Minpunten
Amper salaris
de manier van het beeindigen van contract helaas niet echt goed verlopen