Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Raalte

Werk-priv├ębalans
Collega's maken het werk leuk, ook is het werk zelf niet heel vervelend. Het management is goed en flexibel.
Werk-priv├ębalans
dobra organizacja pracy. Na wy┼╝szych poziomach zarz─ůdzania wyst─Öpuje dba┼éo┼Ť─ç o klienta. Jednak skutecznie jest sabotowana na poziomie ni┼╝ej. Wa┼╝ne ┼╝eby towar zosta┼é wys┼éany. niewa┼╝ne jak i w jakim stanie.
Pluspunten
darmowe posiłki
Minpunten
OTTO
Werk-priv├ębalans
Gezellig en leuke collega's, je kent de meeste waarschijnlijk niet en daardoor kan je meer mensen leren kennen, wat echt leuk is
Pluspunten
Meelevende medewerkers en bazen
Minpunten
Bot, maar daar moet je overheen kunnen komen.
Werk-priv├ębalans
Je moet er wel voor zorgen dat je altijd je colli's haalt. Dit wordt in -25 graden gedaan. Daarnaast heb je na elke anderhalf uur een 15 minuten pauze
Pluspunten
Na elke anderhalf uur 15 minuten pauze
Minpunten
werken in -25
Werk-priv├ębalans
Leuke collega's om me samen te werken. En leuk voor om naast je studie nog wat te doen.
Werk-priv├ębalans
Ik vond opzich wel een leuke plek om te werken. Maar de reden waarom ik daar gestopt ben is omdat ik elke dag heen en weer moest reizen.
Werk-priv├ębalans
Na de overname van de C1000 naar de Jumbo was de sfeer goed en had ik het prima naar de zin bij deze werkgever maar na de reorganisatie werd het allemaal wat minder doordat de verwachtingen en toezeggingen niet helemaal werden na gekomen,maar ik moet zeggen dat ij er toch prettig heb gewerkt.
Pluspunten
Geweldige collega, s
Minpunten
Sluiting DC Raalte
Werk-priv├ębalans
Het is een prettige werkomgeving. Zeer leuk salaris net boven het minimumloon. De moeite waard om voor te werken.
Werk-priv├ębalans
2 uur orderpicken koffie pauze,2uur orderpicken, lunchpauze halfuur,geregeld werkbespreking in kleine groep van een kwartier. 2uur orderpicken kwartiet koffiepauze, 2uur orderpicken directie:goed aanspreekbaar. leuke collegas moeilijkst:is soms de norm halen leukst:je bent lekker bezig
Pluspunten
gratis koffie en melk
Werk-priv├ębalans
het verrichten van geldstromen, het besturen van de kassa. het bezorgen van de boodschappen, brood maken, mensen aansturen in de winkel.
Werk-priv├ębalans
Zie voorgaande review van de Jumbo. Mooie winkel met aardige personeelsleden. Iedereen is erg vriendelijk naar de klanten toe.