Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Oud-Beijerland

Het personeel en de werkomgeving was leuk en goed.
De 3,5 jaar die ik bij de Jumbo heb gewerkt heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad. Ik heb met leuke collega's gewerkt in een hecht team. De werksfeer is daardoor erg fijn en de klanten werken hier ook aan mee. Het was de perfecte bijbaan voor mij tot dat er werd gewisseld van werkgever. De nieuwe werkgever bracht zijn eigen team en regels mee die totaal niet bij ons huidige team aansluit. Toen ik voor mijn stage 3 maanden naar het buitenland moest werd mij gevraagd om ontslag te nemen. Ik mocht daarna, mits er plek was terug komen. Na meerdere malen om mijn ontslag contract te hebben gevraagd heb ik niks ontvangen. In mijn eerste week dat ik in Engeland zat, zonder printer/scan mogelijkheden werd dit contract mij gemaild. Een halve week later kreeg ik salaris over mijn gewerkte uren, dit dacht ik in ieder geval. Mijn salaris werd niet overgemaakt en na wat telefoontjes werd mij verteld dat ik hem digitaal in moest vullen, mailen en na 4 werkdagen zou dan mijn salaris overgemaakt worden. Een hele vervelende situatie wat niet had mogen plaatsvinden. Hierdoor kijk ik niet met leuke gedachtes terug op de jumbo en de organisatie die er vandaag de dag de leiding heeft. Het team en de winkel zelf is echter ontzettend positief.
Pluspunten
Ontzettende leuke klanten en een leuk team.
Minpunten
Geen goede communicatie tussen personeel en werkgever.
Het was leuk om bij Jumbo te werken, de sfeer was goed en de collega´s waren ook leuk. Helaas dat ik door privé omstabdigheden vroegtijdig ontslag moest nemen.