Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Oss

Als je nieuw bent voel je je niet heel welkom in de groep van de jumbo
Leuke baan voor 15 en 16 jarige om wat bij te verdienen
Pluspunten
Gezellige werksfeer
Minpunten
Snelle waarschuwingen
Het is altijd gezellig werken bij de Jumbo, Met leuke collega's! Je kunt gesprekken voeren met vaste klanten, je dag is dan zo voorbij. Verder zijn de leidinggevende heel leuk en vriendelijk.
elke dag op het werk is weer een andere beleving. het is elke keer weer dat ik onder de mensen ben en de mensen voelen aan dat ik graag op deze manier werk.Ik heb fijne en betrokken collega's die zich altijd dienstbaar opstellen voor de klanten, en die ook iets voor elkaar over hebben. Het moeilijkste is soms dat de werktijden onregelmatig zijn, en het leukste vind ik de verscheidenheid aan mensen die ik tegenkom.
Het werken was leuk, maar niets voor mij je werkt veel met jongeren maar krijgt ook de kans om met klanten te werken en ze behulpzaam te zijn
Pluspunten
Je werkt altijd binnen en hebt veel met mensen te maken
Minpunten
het hele vroege beginnen om 06.00 uur
Eind van de week erg druk. In ruim twee jaar heb ik veel bij geleerd ben bij brood begonnen en is uitgebreid naar vleeswaren en kaas en kassa bij draaien als het nodig is. Ik heb leren bestellen van producten. Ik heb leuke behulpzame collega's. Heb veel steun aan mijn leidinggevende en aan de afdelingsverantwoordelijke. Als er iets is kan ik bij hun terecht.
Pluspunten
Elke maand een gratis product jumbo beslist welk product
Mijn werk bestaat uit het controleren en boeken van facturen, het kasboek in voeren en de betalingen klaar zetten. In het verleden heb ik voor een gedeelte P&O ondersteunt.Op dit moment leer ik bij hoe ik nog beter de cijfers kan analyseren. Ik ben ook bezig met de opleiding Praktijk Boekhouding.
Pluspunten
vrijheid in werktijden
Minpunten
te weinig uren