Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Oirschot

In de functie van allround medewerker stond ik in een flexibele positie om op afdelingen te staan waar het druk was. Dit betrof voornamelijk bijstand bij kassawerkzaamheden op drukke tijdstippen. Daarnaast betrof het een franchisewinkel, dus het management was flexibeler in zijn beleid.
Pluspunten
Gezellige collega's
Ik werk met plezier bij Jumbo Oirschot. Er wordt hard gewerkt, met over het algemeen een prettige onderlinge samenwerking. Werktempo ligt vrij hoog. Dynamische branche. Flexibele werktijden/pauzes is prettig. Er wordt rekening gehouden met m'n voorkeuren. Arbeidsvoorwaarden e.d. zijn transparant.
Collega's waren niet zo leuk en er was geen leuk omgeving
Als afval word je behandeld. Manager, die altijd boven koffie zit te drinken komt eens in het uur naar beneden om te zeiken dat je harder door moet werken. Altijd proberen ze je om je klein te maken: "manager:" *medewerker*, weet jij waar mijn oplader is? "Medewerker": Nee sorry, weet ik niet. Kom pas net binnen. "manager.": Allemaal jou shuld, al gevonden. Om 3 uur 's middags via Whatsapp aankloppen. Zorg dat je er om 17:00 er bent (terwijl je staat ingeroosterd vanaf 6 uur). Heb 6 maanden van tevoren gezegt dat ik op vakantie ga. Kom 4 dagen van tevoren met de herinnering aan. Eee deed je niet goed, boze klant, lege vakken. Wat een onbeschofte actie! Etc etc, echt geen aanrader om hier te gaan werken als vakkenvuller. Werkt ook altijd alleen, heb avonden gehad waar ik niemand sprak, 4 uur lang. Rug klachten gekregen van tillen. Kan nog een uur doorgaan met vertellen... Echt geen aanrader dit (als vakkenvuller dan, kan niet oordelen over andere vacatures).
Pluspunten
Een leuk bedrijf met goede collega's Ik heb er ervaring in gedaan vooral op het gebied van mensen Mijn collega's waren altijd aardig tegen me. Het moeilijkste van de baan is echter wel om de moed er in te houden omdat het werk redelijk eenzijdig is Wel is het leuk om mensen te ontmoeten en er een praatje mee te kunnen maken.