Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Nieuwegein

De jumbo is gezellig alleen luisteren ze niet wanneer je niet kan werken
Je moet veel schoonmaken als je deze baan als bijbaan neemt.
Ik heb altijd met gezelligheid en plezier gewerkt bij Jumbo Supermarkten. Ik kreeg vaak de kans om meer te werken en mezelf te ontwikkelen. Vooral op klankgebied ben ik er goed op vooruit gegaan.
Pluspunten
maaltijdvergoeding.
In de Jumbo hebben we de perfecte combinatie tussen hardwerken en een gezellige onderlinge werksfeer.
Minpunten
Soms moeite met tijden van beschikbaarheid inplannen
Mijn collega's zijn aardig, en willen je overal bij helpen. De directie bereid alles goed voor zodat niets onduidelijk is. Een dag op het werk is nooit hetzelfde, ik heb winkeldiefstallen meegemaakt, drukke dagen maar ook dagen waar alles goed verliep. Het leukste van de baan is dat je mensen kan helpen.
Pluspunten
De planning is duidelijk.
Minpunten
Ik kan niet meer uren draaien.
Je geeft aan wanneer je kan werken om vervolgens niet op aangegeven dagen ingezet te worden.
Pluspunten
gratis lunch, fijne collega's
Minpunten
slecht werkschema
Het was een goede baan, maar niet bepaald mijn ding. door een samenhang van omstandigheden heb ik besloten om weg te gaan bij de jumbo.
Pluspunten
leuke collegas
Minpunten
slecht geregeld
Kassa Draaien. Moest alleen maar kassa draaien of mandjes schoonmaken. de Collega's vielen best tegen. was niet heel leuke baan werkte er 32 uur maar alleen maar kassa.
Pluspunten
32 uur werk
Minpunten
Collega's
Sinds kort hebben we een kloksysteem waardoor we meteen aan de slag kunnen. Snel nog even mijn jas ophangen en ik loop in mijn Jumbo-shirt de winkel binnen. Ik werk een vast aantal uur in de week en meer wanneer het nodig is of als ik het aanvraag bij me werkgever. Op mijn vaste dagen weet ik dan ook wie er allemaal op de werkvloer zijn en wat hun taken zijn. De mijne weet ik ook al, maar voor de bevestiging vraag ik het aan mijn leidinggevende voor die dag. Daarnaast overleg ik over wat er nog meer moet gebeuren (bv. vracht binnenhalen, schoonmaken, etc.). De vracht is al binnengehaald en mijn collega's en ik kunnen de containers in de winkel zetten verdeeld over de juiste paden en beginnen met vullen. Samen met mijn collega's werken zo hard mogelijk om binnen een bepaalde tijd iets af te krijgen, zodat we goed op schema blijven. Toen ik net bij de Jumbo (toen nog C1000) kwam werken vond ik dat wel het moeilijkst. De tempo lag vaak hoog, maar omdat ik nieuw was, nog niet wist waar bepaalde producten lagen en niet wist hoe alles in zijn werk ging kreeg ik vaak het gevoel dat ik het niet goed genoeg deed. Gelukkig raakte ik gewend aan de tempo en kreeg ik een goeie band met mijn collega's. Ook knoop ik makkelijker gesprekken aan met klanten in de winkel door mijn ervaring in de supermarkt. Al met al vind ik het leukst om een band te krijgen met andere werknemers, werkgevers en zelfs klanten die wekelijks langskomen.
Pluspunten
Goeie werksfeer, gratis avondmaal, oprechte werkgever(s), vaste uren en extra uren bij aanvraag.
Minpunten
Eentonig werk, geen contractverlening
Jumbo supermarkten heeft een gezellige en productieve werkomgeving waar je goed werkervaring op kan doen.