Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Meppel

het werk bij de jumbo was hersendood en zou ik eigenlijk iedereen afraden. het is niet gezellig en je verdient heel slecht.
Het leukste aan het baantje bij de Jumbo vond ik het in contact komen met mensen.
mensen pesten je daar weg om zo te zeggen..........
Minpunten
door werken zonder uitbetaling
Ik vond de Jumbo een zeer leuke stage plek met aardige collega's en de winkel had een leuke sfeer. Ik heb geleerd hoe ik moet vakken vullen en hoe ik met klanten om moet gaan, en ook om in het magazijn te werken. Het moeilijkste van de baan vond ik als een heel erg zware doos moest tillen maar als het echt niet lukte mocht ik het gewoon aan een collega vragen en dan kwam die me helpen. Het makkelijke was als ik een vracht had met weinig artikelen erop en de toetjes vond ik het makkelijkst. Want die stonden op een fijne plek en die waren heel licht dus makkelijk te vullen. Ik moest 's ochtends om 8 uur beginnen en ik was om 2 uur klaar. Ik werkte de hele dag in de koeling en dat vond ik leuk om te doen. Meestal kreeg ik hulp van 1 of 2 collega's want er stond best veel vracht in de koelcel dat gevuld moest worden. Ik vond het leuk om te werken bij de Jumbo en ik heb zeer veel ervaring gedaan.
Pluspunten
Er waren gezellige collega's.
Minpunten
Soms was het werk een beetje zwaar.
je heb t een roker ruimte een een kantien en kleedkamer die goed onder houden worden
Pluspunten
Minpunten
de tijden dat je moet beginnen
De werksfeer is er altijd erg gespannen omdat de ondernemer NOOIT iets goed vindt. Uren worden niet eerlijk uitbetaald en er wordt van je verwacht dat jij je werk op de eerste plek zet, voorbeeld: wanneer je een afspraak bij de tandarts of dokter hebt en je verwacht wordt te werken, dan zeggen zij dat ik/wij de afspraak maar verzetten. Ik kan nog lang doorgaan, maar daar wil ik mijn tijd niet eens aan verspillen.
Pluspunten
Ruimte om te groeien
Minpunten
Onredelijke ondernemer, de uren worden niet eerlijk doorgevoerd.