Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Maastricht

Hard werken en leuke collega's, zeker leuke tijd gehad .
You work hard for a low income, the ones that are above you want to constantly tell you what and how to do things without them doing a lot themselves. Would not recommend!!!
Pluspunten
None
Minpunten
Hard work, low income
Ik heb hier 2 jaar een geweldige tijd gehad uiteindelijk ben ik gestopt ivm een uitwisselingsjaar
Dit werk is mij goed bevallen, je komt onder de mensen en helpt ze daarbij waar nodig en je houdt de winkelketen in orde voor de klanten. Enige jammere aan het werk was, je kon elke dag gebelt worden om extra ingezet te worden, waardoor je weinig vrije tijd had en veel uren maakte in de week
Pluspunten
omgang management en personeel goed
Minpunten
onverwachte extra uren
Gezellige werkomgeving en klantenbinding. Genoeg ruimte voor zelfontwikkeling.
Jumbo biedt een leuke werkplek voor studenten. Ze proberen flexibel te zijn in uren en planning en tonen begrip voor weinig beschikbaarheid als gevolg van de studie. Helaas management niet erg betrokken bij de werknemers waardoor er kleine organisatorische problemen plaatsvinden die door goede communicatie makkelijk opgelost konden worden.
Pluspunten
Flexibele werkuren
Minpunten
kleine teams
je kunt goed samenwerken met de andere werknemers je hebt vaste aanspreekpunten je hebt duidelijkheid bij het werk en je taken
Toen ik daar begon met werken vond ik het wel oke maar toen ik al paar maanden bezig was merkte ik wel dat het niet echt werk voor mij was
Minpunten
Houdt niet rekening met anderen. Veranderingen houden ze niet van
Pluspunten
Minpunten
Loon klopt nooit!
mij collega's waren rasict en arrogant ik had vaak ruzie met mijn baas
Pluspunten
ik werkte hard
Minpunten
geen min punt
Jumbo is een snel groeiende Supermarktketen, die meedraait aan de top van de ondernemingen in Nederland. Jumbo's concurrentiepostitie wordt bepaald door haar 7-zekerheden beleid. Door de groei van de Jumbo geeft de formule nog veel vrijheid om te experimenteren en hebben zij nog vraag naar ervaren personeel. Hierdoor is er voor iemand op hogere leeftijd (in de supermarktwereld 18+) meer mogelijkheid om een baan te vinden dan veelal bij de concurrenten het geval is. Jumbo verzorgt daarnaast intern opleidingen, waardoor doorgroeien binnen het bedrijf gestimuleerd wordt. Hoewel het 7-zekerheden beleid erg aantrekkelijk is voor de klant (lagere prijs voor reguliere boodschappen, korte wachttijden bij de kassa), heeft dit in mijn ogen geen goede impact op de werkvloer. Jumbo is nog groeiende en loopt met bedrijfsstructuur achter op bijvoorbeeld Albert Heijn (waar ik eerder werkzaam ben geweest). Dit zorgt ervoor dat er wel meer vrijheid op de winkelvloer is om zelf ideeën ten uitvoer te brengen, tegelijkertijd zorgt dit ervoor dat elk filiaal voor zich structuur moet uitzetten in plaats van deze centraal aangestuurd te krijgen. Samen met de laagste prijs garantie, die in mijn ogen alleen de marges op de producten kan verkleinen, creëert dit een werksituatie waarin er meer werk gedaan moet worden voor minder opbrengst, om aan de top mee te kunnen draaien met de concurrentie. De zekerheid 'Vlot winkelen' waarbij de 5e wachtende aan de kassa de boodschappen gratis krijgt, zorgt ervoor dat er continu mensen vanuit de winkel moeten bijspringen aan de kassa, wat gecommuniceerd - meer...
Pluspunten
flexibeler met uitvoering van werkzaamheden en werving personeel
Minpunten
hogere werkdruk, geen ontspannen werksfeer
Alle lof voor de uitgangspunten van deze formule. De klant wordt door Jumbo echt centraal gesteld. Aangezien wij ons nu bijna in ons derde jaar bevinden, na een verbouwing van C1000 naar Jumbo, zijn we nog steeds aan het werken aan een goede basis. Helaas is dat in het Maastrichtse niet altijd even succesvol. De ondernemer en ik proberen op allerlei manieren aan deugdelijke medewerkers te komen en dat is geen makkelijke klus. De sfeer in het bedrijf is goed te noemen. En er zijn diverse medewerkers waarop men goed kan bouwen en die ook goed naar een hoger niveau te tillen zijn. Dat maakt mijn werk ook meteen het leukst en geeft het meeste plezier er aan. Neemt niet weg dat het dagelijks gevecht is om een fatsoenlijke personeelsbezetting rond te krijgen.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Kwaliteit medewerkers in het algemeen
Vond het een slechte werk plek met een slechte sfeer. De omgang naar elkaar was redelijk slecht
Ik vond het heerlijk om bij jumbo te werken, een beetje met mensen praten en heel goed betaald krijgen. Toch je werk doen, maar gezellig! Helaas door een nieuwe hoofdcassiere te weinig uren en heb ik helaas de keuze moeten maken om te zoeken voor een nieuwe baan.
Toen ik er begon was het heel leuk om te werken het was een net geopende jumbo was voorheen c1000. Ik werd vaak gebeld om in te vallen en ging ook altijd en toch voelde ik me gebruikt want hoe langer de winkel op en was hoe minder we mochten werken want we waren te duur. daadoor is na 1 jaar ook mijn contract niet verlengd alleen verzonnen ze allerlei smoesjes. En nu horen we dat ze spijt hebben dat ze ons hebben laten gaan nou bijdeze eigen schuld dikke bult
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
vriendelijkheid ver te zoeken
Jarenlang als bijbaan gedaan. prettige collega's in de vulploeg gehad, maar nu wordt het tijd voor mij om een echte baan te gaan zoeken waar ik voor gestudeerd hebt.
Ik ervaar zeer veel werkdruk omdat veel taken op mijn schouders terecht komen, doordat ik veel ervaring heb. Er zijn wel leuke collega's en ik verveel me nooit.
Pluspunten
Minpunten
Erg veel werkdruk
het begin van de werk dag begon met de indeling welke rij we stonden en dan was het hard werken, je mocht niet veel praten met je collega's of de hoofd van de vulploeg kwam wel weer zeggen dat je moest doorwerken dus dat was wel lastig aangezien je toch met je collega's wat wilt praten en zo ging dat dus iedere dag.
Pluspunten
als je geluk had was je eerder klaar als we allemaal hard hadden doorgewerkt
Minpunten
als je pech had kon je een uur langer werken dan je ingepland stond
we begonnen smorgens om 7 uur en dan kwam de vrachtauto met brood al we zorgden dat dan voor half 8 het voorverpakt brood in de rekken lag. en de andere persoon die begon al met het vers brood te snijden zodat van elk soort al wat op de plank lag voordat de winkel openging.de hele dag door zorgden we dat we voldoende keuze uit de broden hadden.rond half 10 begonnen de pauze en naar de pauze moest de brood bestelling en gebakbestelling worden gedaan en de andere blijven dan op de afdeling en pakten de snacks in en de flappen en de rest wat we die morgen hadden afgebakken. en zorgen dat de hele dag door stokboord vers is.
Pluspunten
goede samenwerking met collegas
veel geleerd op basis van plannen en personeel beheer .omgaan met doelstellingen zoals omzet aandeel , derving , loonkosten , brutowinst
Pluspunten
zelfstandig runnen van afdeling