Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Lelystad

Veel controlerende taken waardoor je veel overzicht heb op vele dingen in de winkel. Je moet scherp blijven anders maak je veel fouten en dan word je er direct op gecorrigeerd door de managers dus de managers zijn wel strikt. Leuke werksfeer waardoor je wel gemotiveerd blijft om gezellig door te kunnen werken.
Het werk wat ik deed bij de Jumbo was prima te doen en had ook leuke en vriendelijke behulpzame collegas
Pluspunten
Leuke collega's en genoeg leer momenten
Minpunten
Soms te lang overwerken.
Jumbo, een supermarkt met een klantvriendelijke formule: de 7 zekerheden. Werken in de supermark was absoluut niet moeilijk. Voor Super de Boer over werd genomen door Jumbo runde ik zelfstandig de AGF afdeling. Aangezien daar een manager op kwam, besloot ik onder een manager te gaan werken op de afd. vleeswaren. Al snel kreeg ik het beheer van het koelmeubel verpakte kaas/ worst en salades wat me goed af ging. Na fysieke klachten ben ik achter de kassa gaan werken, en zo nu en dan ook vakken vulde bij de DKW, de vriezer, de lektuur en werkzaamheden bij de infobalie verrichtte. Hiernaast was ik coödinator van de 7 zekerheden. Daarvoor volgde ik trainingen, gegeven door het hoofdkantoor, gaf ik trainingen aan collega's en begeleidde deze op de werkvloer en was er in deze functie ook voor de klant, zodat deze optimaal van de 7 zekerheden gebruik kon maken. Voorbeeld: De klant wilde een bepaald artikel wat Jumbo niet in het assortiment had. Ik nam contact op met het hoofdkantoor om te kijken of we het product in het assortiment op konden nemen. Lukte dat niet, dan zorgde ik dat het artikel er wel voor de desbetreffende klant kwam. Dit laatste kwam overigens niet vaak voor. De open houding van de directie naar de klant toe maakte het werk erg prettig. Ik heb geen moeilijkheden ervaren.
Pluspunten
Een veelzijdige baan
Minpunten
veel verloop van personeel
Ik vond het werken bij de jumbo heel erg leuk in het begin. in 3 jaar tijd hebben we 3 keer van baas gewisseld. Dit heeft voor veel onrust en wat chaos gezorgd. het wordt dan steeds lastiger om met plezier naar je werk te gaan. het leukste van de baan vond ik, wanneer ik een klant lachend de winkel uit kon laten gaan. dit gaf mij een goed gevoel. een beetje waardering. Het moeilijkste van de baan vond ik het rustig blijven wanneer een klant compleet flipt. Je hebt zelf ook een grens en dat is wel lastig soms. ik denk wel dat het verschilt bij welke jumbo je werkt.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
onduidelijkheid, chaos