Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Leiden

Bij de kassa werk je zo hard maar de salaris die je krijgt is echt heel weinig. de hygiëne daar is ook niet wat je zegt goed. Alle dingen van de bakkerij liggen open in de kelder. Kakkerlakken liepen daar rond.
zeer slechte omgeving raad ik niet aan, er word veel verwacht.
Typische dag op het werk: Aankleden, inklokken, alles op zijn plek zetten, panklaar vullen Wat ik heb geleerd: Hoe je met klanten om moet gaan, hoe ik FIFO moet vullen, hoe ik kassa moet draaien Mijn collega's Ik had erg lieve collega's, omdat ze gezellig zijn en ik goed met ze over alles kon praten Het moeilijkste van de baan: Soms is het erg druk, zo druk dat de klanten achterin de winkel staan voor de rij waardoor mijn collega's en ik amper ons werk kunnen verrichten Het leukste van de baan: De klanten
Pluspunten
maaltijdvergoeding
vond dat ik niet met respect behandeld werd en de andere medewerkers waren niet echt vriendelijk
Minpunten
geen complimenten
Een drukke en enerverende dag waarbij je iedereen bijstaat. En de klanten help en advies geeft
Het is een supermarkt waar je je zelf niet verder kan ontwikkelen. De bedrijfsregels zijn te streng waardoor je niet meer gemotiveerd wordt om met plezier naar je werk te gaan. Collega's zelf waren in 't algemeen wel lief alleen met een uitzondering van een paar collega's.
ik heb er niet zoveel evaring op gedaan heb er maar 3 maanden gewerk om dat ik in rijswijk woonde en het zat in leiden daarom ben ik weg gegaan
Pluspunten
veel pause
Minpunten
meer doen dan dat je zelf verwacht