Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Leeuwarden

Daar werken is prima, communicatie kan wel ietsjes beter.
Het is wel een oke plek om te werken en je hebt een leuke werk omgeving maar je collega's zijn iets minder
Bij de Jumbo gewerkt als bij baantje naast mijn studie. Helaas te oud, dus ik moest eruit. Mijn collega's waren er altijd om te helpen. Samen kwamen wij met oplossingen voor de problemen die wij ondervinden in- of om onze Jumbo. Ik heb er met veel plezier gewerkt, ondanks dat medewerkers niet serieus genomen worden tenzij er 'gevaar' dreigt.
Pluspunten
Salaris, collega's, afwisselend werk, samen tot oplossingen komen, werk en prive gescheiden, makkelijke bijbaan naast je studie / school.
Minpunten
Niet serieus genomen, constant dingen die kapot gaan, winkel zelf niet schoon, geen accommodatie voor kinderen
Altijd met veel plezier bij Jumbo supermarkten gewerkt. Prima salaris, leuk team. Doorgegroeid tot hoofdcaissiere
Pluspunten
leuke werk tijd gehad is alleen nu tijd voor wat sirieuser
Pluspunten
als je 30min pauze gratis eten
Minpunten
weinig in geroosterd
Ze gebruiken je echt puur voor het werken en teamverband is er niet.
Zeer gezellig team. Heb me alleen enorm aan het lijntje gehouden gevoeld met betrekking tot mijn doorgroei mogelijkheden. Ik wou wel, maar management bleef weigeren/uitstellen.
Korte werkdagen van 6 tot 9. Geen moeilijke baan maar een leuke baan!
Heb op deze stage hartstikke veel geleerd. Leuke tijd!
ik heb hier stage gelopen voor mijn opleiding ik heb geleerd om de vracht aan te nemen, ik heb kassa geleerd en ik heb geholpen in de verbouwing. voor de rest is het voornamelijk vracht vullen, restanten nakijken en klanten helpen. het leukste van de baan vind ik de klanten helpen dat is ook een van de belangrijkste taken van het werken in de winkel naast het zorgen dat de winkel er netjes uit ziet en de vakken gevuld zijn
Het werken bij Jumbo Leeuwarden was gezellig en goed te doen. Ik vond mijn collega's erg aardig maar lang niet altijd professioneel. Dit komt ook omdat je veel met jongeren werkt, maar vaak waren de volwassenen de personen die niet professioneel waren. Het leiderschap is slecht. We wisselden om de drie maanden van filiaalmanager en de afdelingshoofden waren niet altijd even strikt en duidelijk. Ik heb mijzelf omhoog gewerkt maar toen puntje bij paaltje kwam moest ik weg. Veel onduidelijkheid vanuit het hoofdkantoor.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding wanneer je werkt van 3 tot 9.
Minpunten
Bijna geen leiderschap, er wordt veel over elkaar geroddeld, de werknemers zijn om de haverklap ziek. Als hulpkracht mag je dit dan opvangen.
Prima collega's en de omgang met klanten zijn zeker pluspunten om bij de Jumbo te werken. Een tevreden klant met een glimlach de winkel zien uitgaan is waar wij als team het voor doen.
Pluspunten
Veel acties
Minpunten
Veel wisseling van (jong) personeel
Ik had de verantwoordelijkheid over de koeling (en vriezer). Ik moest goed op de datums letten zodat de klanten producten niet gratis mee kregen. Want Jumbo heeft een regel, 'datum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het gratis mee'!
Er hing geen leuke sfeer in de supermarkt. personeel vond ik persoonlijk niet klantvriendelijk.
het was een super werk ervaring en heb er genoten. Zijn veel culturen door elkaar heen en de werk zweer is er super
Pluspunten
goed met personeel
Minpunten
extra uren niet uitbetaalt
Het was erg leerzaam. Ik heb geleerd hoe ik met klanten om moet gaan als ze niet altijd even aardig zijn. Ik weet hoe ik dingen op moet lossen. Mijn collega's waren erg aardig. Ik kon met iedereen overweg.
niet echt een leuke werksfeer je krijgt weinig feedback en dat zou altijd prettig zijn
Pluspunten
gratis eten als je van 4 tot 9 werkt kan je uit de winkel uitzoeken voor €5, 50