Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Hilversum

Op mijn werk begon ik met het pakken van mijn kar waarop mijn vulspullen stonden en begon ik met het vullen van de schappen. Hierna spiegelde ik de schappen, zodat het er netjes en geordend uitziet. Ik heb geleerd dat ik goed zelfstandig kan werken en dat ik meer kan dan ik denk. De directie was heel erg vriendelijk, net als mijn collega's.
Door de veelzijdigheid van de vulploeg was het iedere avond weer een genot om te werken voor deze Supermarkt.
Opstarten kassa afdeling, plaatsen kassalades, openen Slijterij, PostNL en ING servicepunt. Helpen van diverse klanten aan servicebalie, continue toezicht houden op en aansturen van kassa medewerk(st)ers i.v.m. concept supermarktketen (4e wachtende in de rij = boodschappen gratis) Werkzaamheden uitvoeren volgens dagwerkplan Kassa afdeling. Regelen van pauzes, vervangen van personeel bij ziekten e.d. indien ruimte extra klussen aansturen, maken van rooster (voorwerk voor collega)
Pluspunten
Veel gezelligheid ook onder collega's, fijne werksfeer
Minpunten
Weinig tijd voor overleg met eigen collega's e.d.
Ik werkte niet heel vaak bij de Jumbo aangezien ik een 0 urencontract had en ik helaas niet vaak nodig was.
In het algemeen heb ik er met veel plezier gewerkt. Alleen een beetje jammer dat je letterlijk op een onbegrijpelijke manier eruit word gekickt. Na 4 jaar zonder problemen met leidinggevende en collega`s te hebben gewerkt word je voor de deur gezet, omdat het tijd is voor een contract voor een onbepaalde tijd. Maar die krijg jij natuurlijk niet, omdat er genoeg 16 jarigen zijn. Wat helemaal lachwekkend is is dat als ze je vertellen dat je contract niet word verlengd, ook nog eens benadrukken hoe goed je het eigenlijk doet op de afdeling!!!!!!! En dan mag je lekker je zwangerschapsverlof beginnen.
elke dag was het zelfde weinig leer mogelijkheden directie had je weinig mee te maken collegas had ik heel veel het moeilijkste van de baan was om zo min mogelijk commentaar te leveren op de gang van zaken! het leukste flexibele werktijden
Pluspunten
gezellig
Minpunten
beperkt vergoeding eten enkel van werktijd 12 tot 21