Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Heythuysen

voor elke week had je een planning met daarop duidelijk te zien wanneer je moest werken, van hoelaat tot hoelaat en met wie. ook kon je van iedereen zien wanneer ze moesten werken zodat je makkelijk kon kijken met wie je eventueel wilde ruilen. 's morgens kwam je aan op de werk en maak je je klaar. vervolgens klok je in en ga je naar de werkplek. dan lees je de dagplanning door en ga je kijken waar je op dat moment moet gaan staan of zitten. vervolgens heb je een keer pauze. na je werkdag klok je weer uit. ik heb veel geleerd hier over klantvriendelijkheid en leiderschap. ook was de directie erg fijn en kon je makkelijk over bepaalde zaken praten en overleggen als dat nodig was. de collega's waren superleuk en iedereen kon goed met elkaar overweg. het moeilijkste van de baan is dat de tijd soms heel langzaam lijkt te gaan waardoor het soms saai kan zijn maar als je dan positief denkt word het al gezelliger en je blijft toch altijd bezig met de klanten. het leukste van de baan is dan ook de mensen op een fijne en snelle manier hun boodschappen laten doen zonder negatieve ervaringen.
Pluspunten
goede pauze verdelingen
Minpunten
weinig ruilmogelijkheden
Ik werkte op het versplein. Hier moest ik vooral vleeswaren snijden. ik persoonlijk vond dit heel saai werkje aangezien je vaak avonden had dat je niet veel hoefde te doen/ kon doen. Ook was de relatie tussen mij en mijn afdelingsmanager niet optimaal. wel had ik leuke collega's
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
saai
heb het er zeer naar me zin gehad en ik heb er veel geleerd kwa sociaal contact
Pluspunten
de wersfeer
Minpunten
het overwerken