Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Hellevoetsluis

Leuk, verantwoordelijk en leerzame baan. Werken in teamverband en samen met jouw team goede resultaten halen is een pre.
Pluspunten
Samenwerking in teamverband
Minpunten
Stressvol en hoge druk
Een leuk bedrijf waar je met veel mensen kan samen werken maar het werk zelf vond ik niet voor lang geschikt.
Pluspunten
Veel klanten die ik kon helpen
Minpunten
hetzelfde werk constant
Leuke mensen. Salaris is niet geweldig. Maar kheb het naar me zin gehad.
Pluspunten
Leuke mensen
Minpunten
Mag meer aan afspraken houden.
Het grootste deel heb ik gewerkt bij de Jumbo op de brood-afdeling. Ik heb een hele leuke tijd gehad en denk hier ook zeker positief aan terug.
Jumbo heeft een goeie samenwerking en duidelijke regels. Maar als je part-time medewerkster bent word je niet echt serieus genomen. Er wordt geen rekening gehouden met beschikbaarheid en collega's praten vaak met elkaar over andere.
Minpunten
Te weinig uren ingepland, werd geen rekening mee gehouden als je meerdere nodig had.
Ik vond het leuk om in Jumbo te werken. Daar deed ik vakkenvullen en opruimen. Mijn collega's zijn aardig. Het was mijn eerste werk dus ik heb geleerd hoe kan ik met klanten te omgaan. Maar ik wilde in de bakkerij afdeling werken dus ga ik naar Albert Heijn.
Het was wel gezellig bij jumbo, maar ik had zo hekel aan de indeling die me baas deed. Ik had van tevoren gezegd ja donderdag kan ik niet werken want dan voetbal ik. Hij bleef steeds donderdag proberen, daar had ik zo hekel aan. En ik zit nu in mijn eindexamenjaar dus vind het belangrijk dat ik alle aandacht op school leg heb ik ook gezegd, hij heeft me toen elke dag ingeroosterd. Dus ik vind dat het wel gezellig in collega's onderling, maar mijn baas kan niet communiceren, hij kan niet aan zijn afspraken houden en je moet 20x je vakantie doorgeven en rooster je alsnog in. Een beetje jammer dus. En ook nog vulploegleiders die elke dag vragen of je langer wilt blijven omdat ze geen genoeg mensen hebben.
Pluspunten
Gezellig personeel
Minpunten
Teveel
jumbo is een veelzijdig bedrijf waar je op alle vlakke bezig bent voor de klanten , klanten staan centraal , ik heb daar geleerd om op alle vlakken iets te leren van brood tot vlees tot kassa tot aan me eigen bloemen vak ook met veel nieuwe bestel systemen leren omgaan , een leuk en leerzaam bedrijf
Pluspunten
elke maand een gratis product bij je loonstrook