Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Groningen

Bij de Jumbo ben je vooral heel gericht bezig met de klanten. De klant is Koning. Je houdt je bezig met de 7 zekerheden die heel belangrijk zijn bij de Jumbo. De collega's zijn erg vriendelijk en sociaal. Je leert veel nieuwe mensen kennen. Op zondag krijg je 200% uitbetaald dit is natuulijk een grote pluspunt.
Pluspunten
Gezellige werksfeer
Minpunten
Niet gratis parkeren
Het is altijd gezellig sfeer. Je kan naar ze toe komen met problemen. Het leukste is om aan klanten te helpen, het moeilijkste is vracht lossen.
leuke plek om te werken en zeker met de collegas die tijd zeker een aanrader
het was leuk om te doen en gezellige collega's ik ging met veel plezier naar me werk toe.
Pluspunten
goed ingewerkt
Minpunten
op het laatst minder uren
Een leuke plek met gezellige collega's. Wel een erg drukke winkel vanwege de scholieren die elke dag komen. Vaste drukke momenten rond 10u en tussen 12u en 13u. Vaak onderbezetting (buiten de extreem drukke momenten om) waardoor je altijd (te) scherp moet blijven en heel erg moet rekenen op de medewerking van andere afdelingen. Een leuke winkel die helaas wat minder rekening houdt met zijn medewerkers.
Ik kreeg bij aankomst veel vertrouwen van mijn manager gezien mijn verleden bij de Euroborg. Dit vertrouwen voelde heel goed. Zo had ik heel veel tijd om mezelf te ontwikkelen op leidinggevend gebied. Ik kreeg veel verantwoordelijkheid en kon dat waarderen.
Pluspunten
Veel verantwoordelijkheid
Minpunten
Geen goede training.
Ik vond mijn periode bij de Jumbo Euroborg fantastisch. Er waren hele leuke collega's met wie ik allemaal goed kon opschieten. Je merkte aan alles dat we een team waren.
Pluspunten
Veel zelfstandigheid
Minpunten
Het was relatief ver van mijn huis
Het werken bij de Jumbo bij zowel Euroborg als Overwinningsplein heb ik altijd met veel plezier gedaan. Ik heb veel geleerd over het bedrijfsleven, professionaliteit, discipline en klantgerichtheid. Mijn collega's maakten het werk nog leuker omdat je toch met dezelfde leeftijdcategorie werkt of een aantal jaar lager waardoor je al snel als voorbeeld fungeert.
Pluspunten
ervaring opdoen
Minpunten
nvt.
Ik ben momenteel werkende op de broodafdeling, een typische werkdag voor mij is elke ochtend/avond doorpakken zodat de afdeling er mooi vol bij ligt, hier door zijn de klanten tevreden, ze grijpen niet mis. Heb hier o.a. geleerd hoe je tempo moet maken en tempo houd en toch tegelijkertijd vriendelijk bent. En tijd hebt voor de klanten wanneer nodig. Mijn collega's vallen allemaal in mijn leeftijd groep. Leuke en lieve collega's die net als andere collega's wel eens wat vergeten te doen. Het moeilijkste aan mijn werk vind ik het inschatten. Voorbeeld: De bakken waar je croissants uit haalt zijn bijna leeg. Hoeveel platen bak ik hier voor nog af? Hoeveel ga ik verkopen? Hoe voorkom ik de derving? Het leukste van dit baantje vind ik de contacten met de klanten en met de collega's.
Pluspunten
Jonge collega's
Minpunten
Leidinggevende vaak afwezig
Fijn bedrijf om te werken, gemoedelijke sfeer en duidelijke taakverdelingen. Na tijd ook vaak gezellig met collega's iets drinken.
Pluspunten
Gemoedelijke sfeer
Minpunten
Weinig uren
Bij jumbo krijg je alle vrijheid en mogelijkheden. Wil je eens wat extra's doen voor de klant? Geen probleem! Doorgroeien tot leidinggevende? Gaan we doen! Bij de jumbo Euroborg heb ik ontzettend veel plezier in het werk wat ik doe. Niet alleen door de ontzettend leuke collega's maar vooral door de voldoening die ik haal uit het helpen van mensen.
Pluspunten
Aardige collega's
Minpunten
Hoge werkdruk met weinig waardering
Prima bedrijf met verschillende doorgroeimogelijkheden. Als afdelingsmanager een prima tijd gehad
Het is een gezellige winkel waar ik werk als kwaliteitsmedewerker en vakkenvuller. mijn uitdaging licht in het tegelijkertijd wegleggen van de voorraden en het helpen van klanten. Mijn werk staat vaak onder tijdsdruk ik kan mij daar goed mee redden. ieder heeft zijn eigen werk maar de sfeer is goed en we hebben regelmatig personeel uitjes.
Pluspunten
collegiale sfeer
Minpunten
dat je in de kantine moet wachten tot de anderen ook klaar zijn en dit is eigen tijd
Altijd erg naar mijn zin gehad om hier te werken. Je leert er veel en kan op een leuke manier een eigen ingeving geven aan je baan.
Je bent elke dag weer met andere mensen aan het werk, het werk is hetzelfde alleen de mensen niet. Om het positieve uit de dag te halen. / leuke gezellige collega's Om elke dag vriendelijk tegen de klanten te blijven, als ze ongelijk hebben Om de klant tevreden de winkel uit zien gaan.
Pluspunten
goed betaald
Minpunten
slecht voor het personeel