Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Goes

Meestal ben je op een dag bezig met vakken vullen. Ik heb meer geleerd over de omgang met mensen, wat ik tegelijk ook het leukst vond om te doen.
Leuk om te werken, je word alleen ontslagen zonder goede reden!!
veel voor de klanten over dat sommge klanten er misbruik van make
Pluspunten
variatie
Minpunten
---
een typische dag op het werk (Jumbo Goes) je start met 3 a 4 kassa medewerker/ster, je maakt de winkel in orde en houd de tijd in de gaten. als je collega's de winkel openen ga je aan je kassa zitten/ staan. en je helpt de klanten zo goed mogelijk. Wat ik er geleert heb is vooral hoe je met de kassa's om moet gaan en met geld. zoals het geld terug tellen. klanten vriendelijk benaderen en durven zeggen wat je over een situatie vind. het management heb ik weinig contact mee gehad. bedrijfscultuur was vooral Nederlands. het moeilijks van de baan vond ik wel het aardig blijven tegen klanten die je uitschelden of iets gemeen over je werkstijl zeggen. het leukste van de baan vind ik het contact met de klanten ik maak graag een praatje en vind het leuk als je al snel in een gesprek bent gekomen. de openheid van de mensen stel ik enorm op prijs. het geeft je een soort gevoel van waardering en vertrouwen.
Pluspunten
je werdt genoemen zoals je bent
Minpunten
geen kortingen voor werknemers/sters
Vaak gezelligheid. Het is hard doorwerken. Maar je krijgt er ook wat voor. Vooral de avonduren zijn het gezelligst
Vindt het een super winkel waar ik veel heb geleerd en meer kan leren
Pluspunten
Leuke werknemers
Minpunten
Tot laat werken soms
De jumbo was mijn eerste baan, waarbij ik werkte als vakkenvuller op de donderdag avond en vrijdag avond. Wat ik van toen der tijd nog weet is dat het een leuke werkomgeving was.
Leuke uitdagende baan, heel de dag lekker bezig zijn met het tip top maken van de groente afdeling.
Pluspunten
Dagelijks vers fruit in de kantine
Minpunten
niet kunnen vinden
ondergewaardeerd personeel, respectloos gedrag tegenover personeel en dan nog niet op tijd betalen ook.
Pluspunten
n.v.t
Minpunten
zie review
Werken als hulpkracht grillcorner is leuk, echter liggen hier niet mijn ambities. Ik ben op zoek naar een baan die aansluit bij mijn HBO opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening.
Pluspunten
sfeer en klantencontact
Minpunten
geen mogelijkheden om door te groeien