Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Enschede

In het begin dat ik daar kwam werken (15 jaar) was het leuk en gezellig, maar elke x de vraag “wanneer word je nou 16?” (Zodat ik meer kon werken etc.) uiteinden werd ik dus 16 en werd steeds minder en minder ingepland
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Weinig uren
Filiaal: Burgemeester v Veenlaan in EnschedeIk word niet meer ingepland, omdat ik weiger een mondkapje te dragen, terwijl er filialen zijn waar dat optioneel is en het alleen advies is vanuit de overheid. Binnenkort zal ik ontslag nemen.Ik heb een jaar lang minstens 25 uur per week gemaakt en zo word ik behandeld. Ik deed alles wat een leidinggevende deed, maar ze wilden niet dat ik er een werd.Leidinggevenden doen alleen maar aan vriendjespolitiek.Laag uurloon, ze doen net of het vakantiegeld als een toeslag bovenop je uurloon chill is ofzo.Weinig mensen worden ingepland, waardoor er lange avonden komen met ongemotiveerde mensen.Sinds die DC uit Nieuwegein er is zijn de karren niet meer gesorteerd op gangpad. Laat me ook niet beginnen over de karren met die grijze kratjes, verschrikkelijk.Bedrijfscultuur is gewoon veruit belachelijk. 7 zekerheden kunnen mijn rug op. Klanten maken elke dag weer misbruik van de regels voor gratis boodschappen. Als een klant problemen zoekt krijg jij de schuld en het maakt niet uit wat de klant deed, want je moet altijd een neppe lach opzetten, ook al word je beledigd.Niet aan beginnen, zoek maar wat anders.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding tot 5, 50 als je van de middag tot in de avond werkt
Minpunten
Werkdruk, Slechte leidinggevenden, Lage loon, Geen doorgroeimogelijkheden
Ik heb geleerd om snel en netjes te werken in een korte tijd, ik kan met respect met de klanten om gaan en met de collega’s.
Pluspunten
Goede loon
Minpunten
Slechte planning
Het was lang geleden dat ik hier werkte. Ik herinner me een leuk team.
Het grootste voordeel van Jumbo is dat je veel kan doen voor de klant. Ook is doorgroeien goed te doen wanneer je er tijd en energie in steekt. Soms heb je wel het idee dat je mening niet echt word gehoord.
Er hing een goede werksfeer en mensen waren altijd tevreden over de uren, er waren niet te lange dagen.
Is een goed bedrijf wat goed voor zijn werknemers zorgt
leuke werksfeer, de collega's zijn wel aardig. de werkkleding zat erg fijn.
Pluspunten
fijne werkkleding
Minpunten
ik deed alleen mar kassa
Het is een leuke winkel om te werken. Je hebt een eigen stuk waar jij verantwoordelijk bent.
Pluspunten
Je hebt een eigen stuk waar jij verantwoordelijk voor bent.
Minpunten
Je hebt altijd dezelfde werkzaamheden die je moet doen.
Ik ben zelf begonnen met werken bij Jumbo Supermarkten, en ik kan vertellen dat dit een goede start was. Ik ben zelf begonnen als vulploegmedewerker waarna ik snel leerde hoe ik de kassa moest bedienen en hoe ik het best kon functioneren op de versafdelingen. De collega's leren je het vak te beheersen en hoe je met de klant om gaat. Ook bij de Jumbo probeert het management je te leren hoe je het best kan werken en het meest efficient. Het meest lastige is de deadline na sluitingstijd, sommige afdelingen vereisen meer werk dan anderen. Daar en tegen vind ik wel het leukst als de winkel nog open is en dan het contact met klanten.
Pluspunten
Goede werksfeer en een goede manier om leren om te gaan met klanten
Minpunten
De deadlines na sluitingstijd
Ik had er geen mogelijkheid tot doorgroei maar het was ook een bijbaantje.
Pluspunten
Werkten leuke mensen
Minpunten
Lage loon
Heel fijn om te werken gezellige collega's en een goeie sfeer
Pluspunten
Gratis lunch. Goeie sfeer
Minpunten
Niks
ik had goede collegas om mee samen te werken ze waren erg aardig voor me en vingen me goed op daar en daar ben ik heel tevreden over wat ik daar gelleerd is comunniceren met mensen vakken vullen hoe je met de kassa overweg moet etc
Pluspunten
het bedrijf
Minpunten
te lange pauze
Ik heb kassa geleerd bij de jumbo en kon goed overweg met de collega's, ook zijn de teamlijders erg vriendelijk.