Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Emmen

als je hier gaat werken is het opzich best prima, maar de filiaal managers laten wat te wensen over
leuke supermarkt maar niet altijd goed op de planning
leuke supermarkt en altijd gezellige mensen om mee te werken.
Ons kent Ons is het motto bij deze jumbo. Altijd vriendelijk naar zowel de klant als medewerkers. In overleg is een heleboel mogelijk. Potentiële medewerkers krijgen de kans om door te groeien en worden hier goed in begeleid.
Ik vond het leuk om daar te werken Ik heb daar veel kennis opgedaan en de collega´s waren behulpzaam en gezellig
bij de je jumbo supermarkt heb ik mijn eerste baantje gekregen hier heb ik heel veel van geleert onder anderen hoe ik in groep 's verband moet werken en het omgaan met klanten hier heb ik veel aan gehad bij mijn andere baan en bij mijn stage
Mijn tijd bij de Jumbo zie ik als een leuke tijd. Dit komt met name door de collega's. De meeste collega's waren van mijn leeftijd en ik kende de meeste ook buiten werk om. Het werk was leuk maar niet echt uitdagend.
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
Onvoldoende uitdaging
Je werkt samen met leuke collega´s en samen vorm je een team om jouw winkel de beste van nederland te maken
Pluspunten
gezellig team
Minpunten
salaris
Tijdens mijn werk als 1e verkoopmedewerker had ik vrijheid voor eigen invulling, leuke collega's om me heen. Kon ik goed met klanten overweg en werd ik gewaardeerd door de ploeg die ik moest aansturen.
Weinig doorgroei mogelijkheden aangezien jumbo werkt met vaste diensten en vulploegmedewerkers eigenlijk alleen maar flexwerkers zijn. Verder leuke groep collega's.
De Jumbo heeft een prettige werksfeer om in te werken. Maar door het aannemen van 15-16 jarige jeugd gaat dat tenkosten van de mensen die hun best doen. En door het alleen maar uitebetalen met het minumum loon is het niet waard om daar door te groeien.
Pluspunten
prettige werksfeer, collegialiteit, vrijvragen
Minpunten
geen korting slecht onderhoud technologie buiten dienst verplicht werk af maken van een ander
Mijn beoordeling is iets minder dit mede door niet collegiaal gedrag maar ook het balans met thuis. en de sfeer op het werk.
Ik ging met plezier naar mijn werk en kwam hier altijd vrolijk weg, het was erg gezellig en er werd hard gewerkt, ik kijk terug op een erg leuke tijd.
Werken bij Jumbo Supermarkten is een gezellige sfeer in de winkel en onder collega's. Wat ik als zeer prettig heb ervaren. Als Kassamedewerkster heb ik er 3 jaar mogen werken en heb veel geleerd in die tijd.
Pluspunten
Gemoedelijke sfeer met collega's en klanten.
Minpunten
Geen kansen op een vast contract.
Ik heb een half jaar bij de jumbo gewerkt. Een typische dag op het werk was eigenlijk alleen maar achter de kassa zitten. In de avonden werd er altijd schoongemaakt( de kassa banden, prullenbakken geleegd, geveegd/gedweild enz). Ik heb geleerd om met de kassa om te gaan, om meer contact te zoeken met de klanten en om goed te communiceren met mijn collega's. In oktober heb ik een ongeluk gehad en daar werd helaas niet heel veel rekening mee gehouden. Door het ongeluk kon ik niet lang meer in dezelfde houding zitten en omdat het wel moest tijdens werk duurde mijn herstel veel langer. Mijn leidinggevende was een aardige vrouw die goed en gezellig contact met iedereen had. Ik kon ook goed over mijn slechte thuissituatie vertellen en daar had ze gelukkig wel begrip voor. Bij de jumbo worden er vaak mensen ontslagen en aangenomen dus het team veranderde veel waardoor er niet echt een heel sterk team gevoel is. We hadden wel een jumbo groeps app waar belangrijke punten in werden besproken. Het moeilijkste van de baan was dat je soms 6u lang op een stoel moest zitten en hetzelfde moest doen. Het leukste van de baan was om klanten met een goed gevoel de winkel uit te laten gaan.
Pluspunten
gezellig communiceren met mensen
Minpunten
eentonig werk
Fijne tijd gehad, leuke collega's Leuke dingen meegemaakt/geleerd
Persoonlijk vond ik het niet fijn toen ik net bij Jumbo kwam werken. Jumbo had C1000 overgenomen, dus al snel had ik een nieuwe baas, nieuwe teamleiders. Ik vond het vreselijk dat er heel veel mensen werden ontslagen die ik kende van de C1000 ploeg. Werken bij jumbo was heel monotoon en heel ongezellig.
Kwaliteit en klantvriendelijkheid leveren aan de klanten, het bijhouden van de vleeswaren in verband met verkoopaantallen, restanten bijvullen, datum en verkleuring controles. Het moeilijkste is het bijhouden van de vleeswaren, je weet niet wat verkocht kan worden en je mag op maandag dinsdag en woensdag maar 1 pakje van elke soort snijden dus dat kan soms moeilijk zijn als er ineens veel lege vakken zijn. Het leukste aan de baan is dat klanten die je helpen je ook wekelijks een praatje met je houden hoe het met je gaat enzovoort. Daarnaast helpen collega's me goed met dingen als ik iets niet snap en andersom dus ook, een echt team op de afdeling.
Pluspunten
Je krijgt maaltijdvergoeding als je na 17:00 werkt.