Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Ede

Na de verbouwing ging het heel snel met het doorvoeren van de Jumbo strategie.
Ik vond het meestal niet leuk bij de Jumbo. Een erg competitieve werksfeer doordat het fenomenen 'counter' en 'vulploegleider. Hier heb je de leiding over de winkel. Dit zijn echter mensen die hier geen opleiding voor hebben hoeven genieten en worden zo aangewezen. Dit geeft een grimmige sfeer binnen een winkel.
leuk werk kom veel in aanraking met mensen. goed betaald doorgroeimogelijkheden heb je
Pluspunten
sfeer
Minpunten
korte werk uren
behoorlijke ellende, ik heb der niet met plezier gewerkt , ik werd wel ingewerkt maar op de meeste drukke dagen (kerst) en dat snap ik verder ook wel dat het dan moeilijk is om iemand die nieuw is in te werken, maar dan wel verwachten van die persoon dat je dagen alleen kan gaan staan omdat ze mensen nodig hebben en dat mensen op het laatste moment ziek melden en dat je dan alleen staat en dan dat je geen benul hebt wat je moet doen. en dan denk je dat je lekker aan de slag bent en dat alles volgens de tijd en plan verloopt komt er een nieuwe teamleider die dan denkt dat hij heel hoog is en de baas over je kan spelen terwijl je gewoon je werk doet zoals het jou geleerd is. Voor de rest was het wel leuk om de klanten te helpen, daar deed ik het meer voor om de mensen te helpen die vragen hadden en met klachten kwamen. Ik heb wel zeer genoten van mijn collega's sommige dan weer niet maar die heb je der altijd tussen zitten
Erg veel hard werken, wel gezellig met collegas. Werkdruk is wel hoog en je krijgt vrij weinig betaald voor het werk dat je doet
Pluspunten
Gezelligheid met collegas
Minpunten
Veel werkdruk en soms hersendodend werk
Ik moet helaas weg wegens bezuinigingen.Heb het altijd goed naar mijn zin gehad.fijne collega"s.Ik heb er veel geleerd.Zoals leidinggeven. Het leukste van mijn baan vond ik het omgaan met klanten en klachtafhandeling.Geeft een goed gevoel als de klanten tevreden de winkel verlieten.
Werk was prima. Altijd leuke collega's. Veel geleerd in het leidinggeven en klantvriendelijkheid.
Pluspunten
de winkelformule en de 7 zekerheden
Minpunten
erg lange dagen