Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Dordrecht

Het kan hartstikke rustig zijn maar ook super druk.
Pluspunten
goed salaris
Minpunten
verveling
Ik vind het geen fijn bijbaantje. De roosters zijn ronduit 💩 en worden al een maand van tevoren gemaakt zonder naar beschikbaarheid te vragen. als ik zeg dat ik elke vrijdag standaard een afspraak om 20 uur heb lopen ze mij nog in te roosteren voor 19.30. Ik voel geen band met mijn collega’s en moet vaak 4 overvolle karren in mijn eentje in 3 uurtjes af hebben + spiegelen. Word hier zo gestresst van. ga binnenkort ontslag nemen.
Pluspunten
geld
Minpunten
te veel werk af moeten hebben in weinig tijd, SLECHTE roosters
Het begin is opzich we te doen, alleen daarna verwachten ze dat je een machine bent en alles binnen 3 uurtjes af hebt en dan moet je het ook nog foutloos doen.
Pluspunten
Lunch voormax 10 euro
Minpunten
Te korte werkdagen
In het begin vond ik de sfeer zeer fijn om in te werken. Maar ik kreeg van zeer weinig collega's een goed welkoms gevoel.
Ik heb het echt super erg naar mijn zin gehad bij de Dirk, omdat ik snel alles op pikte en goed en zelfstandig aan het werk kon achter de service balie. Mijn collega's waren heel gezellig en meelevend wat ik erg fijn vond. Ik heb veel geleerd en zal dit meenemen naar mijn volgende baantje.
Pluspunten
Hele gezellige collega's
Minpunten
te veel kassamedewerkers aannemen
Vaak in de weekenden heel druk. Ik heb geleerd om naar de vraag van de klanten te bestellen en om te anticiperen op deze vraag. Ik kan overweg met het SAP-systeem. Ik ben klantgericht en heb door de vele collega's daar op de vloer ook goed geleerd om samen te werken. Mijn collega's zijn heel gezellig en leergierig. Het is fijn om positief en vrolijk om te gaan met klanten en collega's.
ik was kassamederwerkster. vondt het elke keer super leuk om te gaan werken
Pluspunten
leuke en lieve mederwerksters
Het is er fijn werken, ik heb er alles wel zo'n beetje geleerd wat je kan leren bij de jumbo als vakkenvuller. Het was altijd gezellig en een goede sfeer, er was niet veel moeilijk als vakkenvuller en het leukste van de baan is het magazijn opruimen.5
Pluspunten
avondeten vergoeding als je vanaf 3 uur werkte
Minpunten
Nooit op tijd klaar maar ook echt nooit
Eerst heb ik een halfjaar vakkenvullen gedaan daarna mocht ik solliciteren voor cassiere. dat heb ik 1 jaar gedaan het beviel me goed ik heb veel geleerd de eerste week word je ingewerkt ik kon al snel zelfstandig aan het werk. Mijn collega's waren aardig en je leert ook van elkaar meer ervaring op doen kassa beviel me meteen goed. mijn contract is 2 keer verlengd maar toen heb ik zelf ontslag genomen.
Pluspunten
gratis lunch
Aan het begin van de dag krijg je een pad toegewezen waar je vakken moest vullen en daar krijg je een bepaalde tijd voor. Als dat klaar was moest je dat gaan spiegel, dat houdt in dat je de producten naar voren schuift zodat het pad er netjes uitziet en zodat de klanten makkelijker het product kunnen zien. Ik heb geleerd om met druk te werken, je moest echt binnen een bepaalde tijd klaar zijn. Ook heb ik geleerd efficiënt te werken. Ik heb altijd fijne collega's gehad waar ik het goed mee kon vinden, de directie was streng op een possitiefe manier, het werk moest goed en op tijd klaar zijn. Het moeilijkste was als je een erg lange pad had met veel producten om op tijd klaar te zijn. Het leukste vond ik het contact met de collega's.
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Druk
Jumbo is altijd bezig zijn. Ook daar is het altijd druk, maar zolang je je best blijft doen gaat het goed. Zo ben ik al na een paar weken de avonden alleen gaan draaien en krijg je meer verantwoordelijkheid. De door stromingen naar een hogere functie kan daar dus zeker wel.
het was er altijd druk je leert daar heel veel om met drukte om te gaan en me collega's waren heel gezellig en me directie was heel lief want ze gaf heel erg om haar personeel
Pluspunten
gezelligheid
Minpunten
soms te korte uren