Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Den Bosch

Als je aan de jonge kant bent is het salaris aan de lagen kant.
Bij de Jumbo bezorging nemen ze het niet zo nauw met de regels. Ik kreeg een contract waarbij ik mijn uren nooit haalde deze compenseert de Jumbo dan met je vakantiedagen en mocht je die niet meer hebben word je gekort op je loon. Creatief zijn ze wel bij de Jumbo maar dan vooral met je urenregistratie.Je rijdt rond in een bus die is geladen met trolleys waar op de bovenste tray koelboxen/kratten staan van 10+ kilo op 1.80 hoogte. Het leuke aan deze trolleys is dat ze ook geregeld omvallen. De planning is een drama waarbij je vaak achterloopt op schema. Gelukkig heb je nog de support van je teamleiders die geen benul hebben hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat tijdens een rit laat staan dat ze ooit zelf een kratje hebben vast gehouden. Kritiek word er niet getolereerd want waarom zouden ze hun weten het altijd beter en jij bent toch vervangbaar.
Minpunten
Onregelmatige uren, zwaar werk . . . . .
hangt er van af welke locatie je werk maar heb op 2 locaties gewerkt waar de ene heel relaxt is en met je problemen op tafel kan gooien (den bosch) en bij de andere was het totale drama zoeken ze naar redenen om je er uit te gooien teamleiders mogen je daar tot het bot afbranden tot je er wat van zegt en dan kan je je spullen pakken (utrecht) erg jammer. voor de rest is het werk wel het zelfde je komt binnen klokt je in met je jumbo pas en dan krijg je de benodigde spullen als je een rit heb onder andere je sleutel van je bus die je dan controleerd en aangeeft als je schade vind die je niet op die lijst ziet staan zo niet lever je formulier weer in en krijg je je bakje met tablet/telefoon en pin zodat je kan starten met je werk de tijden in utrecht had ik moeite mee dat was wel het moeilijkste het leukste van het werk is de hele dag op de weg zitten en zo veel mensen in een week zien en de plaatsen waar je misschien nog nooit van gehoord heeft zoals de ritten in braband vanuit den bosch dat was echt geweldig
Leuk bedrijf om te werken Zeer leuke collega’s in de omgang
Niet veel over de jumbo te klagen. Ik vond het een fijn bedrijf om bij te werken.
Hard werken is elke dag van toepassing met de nodige commentaar. Collega's onderling gezellig
Pluspunten
gezelligheid
Minpunten
onnodige stress
het is wel een goede baan maar omdat je alleen vakken vult en geen klanten hoef te helpen wordt het heel snel saai.
Pluspunten
minimaal 1 keer in de week werken
Minpunten
lange werk dagen
Het Jumbo DNA is een eigenschap die je moet hebben om te slagen bij Jumbo. Ik heb het prima naar mijn zin gehad alleen de werk en privé balans was ver te zoeken. Wel heb ik veel van mijn collega's zien vertrekken vanwege dat gebrek aan 'DNA'?
Een baan zoals alle andere waar je moet orderpicken, geleerd hoe je moest orderpicken en hoe je met producten moet omgaan. Leukste aan de baan was de gezellige collega's waardoor je altijd plezier in je werk bleef houden. Moeilijkste aan deze baan was de omschakelen van diensten/shiften. Om de week had je een andere rooster ene week 05:00 tot 14:00 en ander week 14:00 tot 23:00/24:00.
Pluspunten
Goede Salaris
Minpunten
De druk die je op je kreeg
het is leuk om in een winkel te werken om leuk in contact te komen met klanten. maar ik ben opzoek naar een andere uitdaging
Pluspunten
komt in contact met klanten
Minpunten
je hebt niet altijd leuke klanten
Ik vond het daar hartstikke leuk, maar de afstand was net iets te ver. En ik kreeg toen te horen dat mijn moeder ongeneeslijk ziek werd.
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Veel observatie
Fijne werkgever leuke collega's jammer dat het maar tijdelijke job was ;)
De werkomstandigheden waren goed alleen het rooster bestond vaak uit zeer onregelmatige werktijden en dat kan erg vermoeiend zijn. Een dag van 14.00 tot 21.00 en de andere dag van 02.00 tot 11.00
Pluspunten
Gratis eten en altijd bezig kunnen zijn
Minpunten
Werktijden
Leuke werkervaring opgedaan en geleerd om via een handcomputer de orders te verzamelen.
leuk werk , de mensen op de afdeling waren vriendelijk en de pauzes waren goed op elkaar afgestemd. kortom prima bedrijf
Pluspunten
pauzes waren goed in overleg verdeeld
Minpunten
nvt
Altijd met veel plezier gewerkt. Jumbo is goed voor hun personeel en bied mogelijkheden tot opleidingen.
Ik heb het werk altijd erg leuk gevonden en hjeb het vier jaar lang naar mijn zin gehad, maar het is niet altijd even goed gegaan.
Pluspunten
Leuk werk, leuke omgang met klanten
Minpunten
...
Typische dag was gewoon de hele dag vakken vullen en taken in de winkel, ik heb er eigenlijk niks geleerd behalve dan mezelf verbeteren op de taken die ik moest doen, directie zoekt alleen dingen om je op aan te spreken dus daar heb je niet bepaald veel aan, was niks moeilijks aan hele simpele baan, de collega's waren het leukste.
Pluspunten
Avondeten inbegrepen
Minpunten
Slechte manager
Ik heb als orderpicker 3 maanden geleden gewerkt. alles is goed,geen minpunten.goede medewerkers,
Pluspunten
goede atmosfer
Minpunten
De drie jaar zijn heel snel voorbij gegaan. Het is heel gezellig werk en er wordt in vergelijking met andere supermarkten (na horen) veel rekening met je gehouden en het is flexibel. Iedereen is aardig en dat maakt het werk super gezellig en leuk. Ik heb een gezellige tijd gehad.
Pluspunten
gezelligheid en gastvrijheid
Minpunten
regelmatig langer door werken dan staat aangegeven
Ik heb er niet zo lang gewerkt omdat ik het geen leuke werksfeer vond.