Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Breda

Het is best stressvol als kassiere werken bij de jumbo, vooral de vierde wachtende regel is soms erg lastig om bij te houden. De prioriteit ligt bij klantvriendelijkheid en dat is erg fijn. Het is een enorm flexibele werkgever en zolang jij meedenkt met hun denken zij ook met jou mee. Qua salaris moet je niet meer dan minimum verwachten maar als bijbaan is het perfect.
Pluspunten
4, 50 aan maaltijdvergoeding voor de avonduren
Minpunten
Soms wel 9, 5-10 uur aan het werk en soms tot half 11 nog aan het werk
Te veel druk en verwachtingen zijn onrealistisch en spannen je voor het karretje wat salaris betreft.
je wordt gewoon ingepland op dagen dat je aangeeft niet te kunnen, teamleiders maken misbruik van hun functie. er is totaal geen doorgroeimogelijkheid. als je te oud en dus te duur bent, wordt je ontslagen. er wordt niks overlegd met de werknemers.
Pluspunten
Minpunten
teamleider overlegt niks en probeert je heel de tijd te stangen, je wordt gewoon ingepland ookal kan je niet, geen doorgroeimogelijkheid, je wordt gewoon gebruikt, er wordt niks overlegd
Een dagje werken was voor mij niet al te zwaar. Na zo’n 2 maanden ben je wel helemaal alles gewend dus, is het niet meer zo’n moeilijke klus of spannend.
te weinig tijd om alles tijdig te bezorgen, te weinig pauze, geen goede navigatie, functie komt niet overeen met vacature, onbeschofte en onbekwame leidinggevenden, je bent een nummer en je kan maar beter niet te veel commentaar hebben want dan kan je vertrekken.
Pluspunten
collega's, fijne werkbus
Minpunten
navigatie, werkdruk, te weinig tijd daarom te weinig pauze, vriendjespolitiek
Het is wel oke werk maar niks voor mij ik zou het wel aanraden aan iemand die het miss wel wat zou vinden maar niet voor mezelf
Leuke baan als bij baantje. Heel goed betaald en fijne werksfeer
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Saai
Het was een fijne werkplek waar ik met plezier na toe ging
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Waren er niet echt
Het was in april, toen hebben we in team gewerkt om de supermarkt schoon te maken, op die dag heb ik geleerd hoe ik in goede manier moet ik werken, wat ik moeilijk vond dat is lange dag, en wat ik leukst vond dat ik aardig collega's had.
Pluspunten
Aardig manager
Minpunten
lange dag
Achter de kassa producten scannen, mandjes opruimen. Praatjes maken met klanten. Schoonmaken.
Pluspunten
Praatjes maken met klanten
Minpunten
Rugpijn door te lang zitten
Top sfeer tussen de collega’s! En de flexibiliteit in uren word ook rekening mee gehouden!
Pluspunten
Maaltijdvergoeding
Minpunten
Soms stress
altijd super druk en hard werken je kan 2 weken van tevoren nog vrij nemen soms maar daarna niet meer.l
Netjes in het doorvoeren van er verzorgd uitzien. In het begin, bij opening, werd er alle aandacht op gevestigd dat de klanten in de watten moesten worden gelegd. Dat is ondertussen totaal weg. Ieder voor zich. Het moeilijkste; samenwerking. Het leukste: bezig zijn met de klanten.
Pluspunten
Ik werd begeleid tot mijn einde contract. Iedere dag fruit in de kantine.
Minpunten
geen vast contract, ondanks dat ik aan alle eisen voldeed. De belangrijkheid van mijn functie verviel.
in het begin vond ik het heel leuk om daar te mogen werken, hoe langer je er werkt hoe meer ze beloven maar dat kunnen ze niet waar maken..
Pluspunten
collega's zijn meelevend
Minpunten
ze komen hun afspraken niet na
Tijdens mijn tijd bij Jumbo heb ik het naar mijn zin gehad met mijn collega's. Alleen de leidinggevende ben ik minder over te spreken
Het was een leuke drukke dag waarin je heel veel kan leren en je kan er ook heel veel leren ik heb geleerd met mensen om te gaan en banden met klanten op te bouwen wat heel erg leuk is! er zijn niet echt moeilijke dingen bij deze baan als je maar wilt en jezelf 100 procent in zet wat natuurlijk overal zo is. Het leukste van deze baan is dat je eigenlijk hele dagen door bezig bent met de klant en daarmee natuurlijk ook een leuke band opbouwt met klanten en met je collega's wat erg belangrijk is!
Pluspunten
Je kan er doorgroeien
de dag begint als volgt je pakt een headset en een verzameltruck, vraagt daarna een order aan en maakt containers. Eenmaal begonnen met order picken (producten pakken) rij je dor alle gangen van het magazijn heen om je order af te kunnen ronden met de gewenste prducten op de containers.
Je weet je rooster,je rekent erop dat degene voor jou niet teveel afwas laat staan. Ik heb er geleerd om niet te snel te piepen,maar wel voor jezelf op te komen. In mijn ogen deden de leidinggevenden het redelijk tot goed. Veel collega's die laten weten tevreden te zijn met jouw werkzaamheden,die je voor hen verricht,zodat zij hun werk ook makkelijker en beter kunnen verrichten. Sfeer in het bedrijf was erg prettig. Soms te lange werktijden. Het werk en de collega's.
Pluspunten
collegialiteit
Minpunten
soms teveel uren op een dag wegens ziekte collega, waarvoor geen vervanging was
het was een leuke wisselende baan alleen een vast contract is daar niet mogelijk en die wil ik wel omdat ik ook een huis wil kopen
Ik heb er ruim 1,5 jaar met plezier gewerkt. De sfeer was er bijna altijd goed. Verder leerde je veel. Je kreeg dan op een goede manier te horen hoe je iets beter moet doen. Dat vond ik zeer prettig en daarnaast konden we ook altijd lachen met collega's.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding, gezellige collega's, voldoende doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Vervanging regelen af en toe moeizaam, verkeerde benadering leiding wanneer iemand een fout begaan had
iedereen wilt je graag helpen en dat is heel fijn, word veel gelachen, en iedereen is super aardig, het werk is makkelijk bij te houden, en leert veel verschillende dingen. van laadhulp naar orderpicker to heftruck chauffeur
Pluspunten
goede werk sfeer
Minpunten
contract was maar voor 12 uur die ik aangeboden kreeg.