Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Beuningen

van het begin tot het eind containers met aardappelen door de winkel heen trekken, en grote kratten appels en andere soorten fruit en groenten tillen en bijvullen. En dit moest ook allemaal heel secuur, want bij iedere fout of niet vers product heb je ontevreden klanten. het was niet allemaal zwaar. Als je laat zien dat jij het in je hebt om door te werken en de klanten tevreden te houden, Zorgt de directie er voor dat jij zelf er ook tevreden van werd. kort samengevat: goed werk word beloond.
Pluspunten
doorgroeimogenlijkheden.
Minpunten
zwaar en vermoeiend werk
Erg leuke winkel om hier een tijdje te werken. Er zijn (eventueel) doorgroeimogelijkheden genoeg. Klantencontact is erg leuk omdat veel mensen terug komen en je ze zo een beetje leert kennen.
Leuke werkomgeving met leuke collega's, prettig leiderschap van de afdelingsleiders en filiaaleigenaar. Goed contact onder de collega's.
Ik begon iets meer dan een jaar geleden met het werken bij de jumbo. Het is er gezellig en er is een hoge werkdruk. De baas is aardig alleen ze houden geen rekening met hoeveel werk ze hun personeel mee opzadelen. Ik heb alles geleerd over brood en hoe ik met geld moet omgaan bij de kassa, bijvoorbeeld het terugrekenen van een bedrag. Meestal werk ik zaterdag van 7 tot 17:00 of soms halve dagen, ook heb ik een vaste avonddienst op de woensdag. Maar al met al is het met de collega's wel heel gezellig.
Pluspunten
gratis avondeten met lange dienst
Minpunten
Ze houden geen rekening met de werkdruk