Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Bergschenhoek

Het begin hier werken was wel leuk. Je mocht in het begi n geld wisselen met andere kassa's na een tijdje mocht ndit niet meer (te veel kassaverschil zeiden ze) Hierna werd het stress. De kassa was altijd maar heel minimaal gevuld en als snel was je door je wisselgeld, omdat mensen weigeren kleingeld te geven en alleen maar willen betalen met briefgeld. Wanneer je wisselgeld dan op was moest je naar de hoofdkassa bellen om te vragen of ze wat geld met je konden wisselen. Vaak kwam dit niet goed uit of konden ze maar een tientje wisselen omdat ze anders zelf geen geld hadden. Dit werkte zo niet lekker dat ik een keer met een totaal lege lade zat.. Gelukkig zat mijn dienst er toen op, maar ik vraag me af hoe ze dit hebben opgelost aangezien ze nergens anders geld vandaan mochten halen dan bij de servicebalie. Er was ook een kassa waar je echt niet achter wilde zitten. Die werkte voor geen meter. De ene keer deed de rolband het helemaal niet en de keer erna wilde die niet meer stoppen met als gevolg dat de boodschappen van de klanten werden geplet. En nooit werd er naar de band gekeken. Met inroosteren luisterde ze ook niet echt naar je. Als je zei ik ben om 1 uur klaar met school en kan er half 2 zijn dan roosterde ze je om 1 uur i.p.v. half 2 of later.
Minpunten
Geen schoonmaakbedrijf, het kassapersoneel moet de wc schoonmaken
Er wordt niet veel van je denkvermogen gevraagd bij een baan als vakkenvuller, maar dat zorgt wel voor erg saai werk en het begon mij dus ook te vervelen na een jaar.
Pluspunten
Geen zwaar werk
Minpunten
Matige werksfeer en lage aantal werkuren
was heel enthousiast .. tot er bleek dat ik niet meer uren kreeg dan 16.
Pluspunten
leuke sfeer
Minpunten
weinig uren