Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Barendrecht

Het is leuk om met collega's om te gaan en het is een leuke baan alleen zit mijn tijd er wel op zodra ik een vaste baan vind.
Ik vond het super leuk en heb veel dingen geleerd bij de Jumbo. Ik stond ook vaak achter de service balie en moest daar vaak telefonisch klanten helpen heb ook daardoor al ervaring om een telefoon op te nemen. Ze waren super vriendelijk von het fijn om daar te werken.
Ik heb een jaar lang als part-timer gewerkt bij Jumbo, en er vrijwel niks aan overgehouden. Hoewel een 0-uren contract bij de meeste supermarkten de standaard is, kun je met zo een contract bij Jumbo net zo goed niet komen. Als je op het verkeerde moment (buiten seizoen) wordt aangenomen mag je van geluk spreken als je 2 keer in een week wordt ingeroosterd en met een salaris boven de €70 de maand uitgaat.
Het is super gezellig met collega's alleen vindt ik vakkenvullen persoonlijk niet leuk.
Pluspunten
Leuk team
Minpunten
Niet mijn perfecte baantje
Het is hard werken bij de Jumbo, waar je ook echt stressbestendig moet zijn. De Jumbo werkt met de 7 zekerheden voor de klant, en daar moet je je ook echt aan houden. Wat ook soms irritaties oplevert. Maar door leuke collega's te hebben, vang je elkaar weer op. Het moeilijkste vind ik, dat je met zo weinig personeel, veel moet kunnen presteren. Het leukste is toch wel het omgaan met mensen. Zowel de klanten als de collega's.
Pluspunten
koffie, thee, fruit en soep gratis in de kantine.
Minpunten
Het aantal uren dat je werkt, word niet altijd goed geregistreerd.
Ik ging vooral in de avond werken: dan is de winkel een stuk rustiger dan overdag. Je komt in de kantine aan en krijgt met de rest van je collega's te horen welk pad je in een bepaalde tijd moet vullen. Meestal krijg je een vast pad toebedeeld, maar in mijn geval stond ik steeds ergens anders, waardoor het bij mij langer duurde voordat ik wist waar alles stond. Wat ik geleerd heb van mijn bijbaantje is waar nu alles in de supermarkt staat, hoe ik een boenmachine moet gebruiken, hoe ik moet afscannen en hoe ik verzorgend en FiFo moet vullen. Het leukste van het baantje zijn de collega's: ze zijn altijd wel gezellig, en de sfeer is nooit echt slecht te noemen. Wat wel beter kan, zijn de tijdlimieten voor het afvullen van je pad: het komt met regelmaat voor dat geen enkel iemand zijn tijd met succes haalt. Ik vraag me af of dat wel goed gaat daar.
Pluspunten
Soms wel lekkere dingen die je mee mag nemen; vaak vervanging mogelijk, waardoor je extra of juist minder kan werken
Minpunten
Vultijden te kort