Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Arnhem

leuke winkel maar niet helemaal zuiver over de regels wat verwarring en stress veroorzaakt
Ik heb bij de jumbo op de amsterdamseweg gewerkt en ik werd zonder overleg gekort op mijn uren omdat ik volgens de afdelingsleider niet goed genoeg schoonmaakte. Ook was er veel werkdruk omdat je om 21:00 ging sluiten maar dan moest de hele afdeling ook schoon zijn, en dat is niet te doen, maar daar hebben ze geen begrip voor als je dat aangeeft. Dan zeggen ze dat je het maar anders moet aanpakken
Te hoge werkdruk. altijd te veel overuren maar geen ruimte om een 0 urencontract of 20 uren contract om te zetten naar 40 uur, waar bij 1 ander medewerker standaard 80 overuren worden gemaakt in 1 maand.laat staan de rest van de medewerkers. Ik ben uiteindelijk weggegaan door slecht werkgeverschap en nalatigheid in het zien van goede werknemers. ik heb per direct ontslag genomen nadat ik een 20 uur contract kreeg waar 40 uur belooft werd.
Pluspunten
- jumbo maakt MILJOENEN Nettoresultaat (660miljoen +)
Minpunten
slecht bedrijf, goedkoop brengt offers mee, hoge werkdruk
Kassamedewerkster: klanten helpen, producten scannen, verkopen en soms stond ik op de service balie.
Het is een leuke baan maar de communicatie is niet fijn geregeld.
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Slechte communicatie
de collegas zijn super gezellig je verveelt je niet
Pluspunten
gezellige collegas
Minpunten
ze houden niet goed rekening met je
Ze wilden mij veel leren maar daar was te weinig tijd voor. ze vonden dat ik snel leerden.
De communicatie bij jumbo is erg slecht geen duidelijke afspraken. Leiding gevende werken langs mekaar heen waar door je niet weet wat je precies moet doen. Wat niet bevoordelijk is voor de werksfeer
Minpunten
Geen duidelijkheid
niets veel zeggend ivm korte werktijd veel overwerken hard werken goed opgeleid
werk is altijd met een leuke sfeer en je start met een kop koffie. ik heb in korte tijd geleerd hoe je een volledige afdeling moet runnen. de directie was heel fijn om mee te werken want ze zijn niet bang om hun handen uit de mouwen te steken om je even te helpen het moeilijkste is dat ieder persoon anders is en dat je die ook op een andere manier moet behandelen, maar dat is stiekem ook wel het leukste.
Pluspunten
maaltijdvergoeding
Minpunten
ver rijden
Bij de Jumbo heb ik maar 1 weekje gewerkt. dat komt doordat ik toen een nieuwe werkaanbod kreeg van de Lidl.
als jumbo versmedewerker heb je de taak om altijd te zorgen dat het vlees vers en optijd in de schrappen licht . ook moet je actief en flexibel zijn en goed met de vleesmachines om kunnen gaan .
het is leuk werk maar kreeg te weinig uren de werk sweer was goed
Een prettige werkplek voor een bijbaan, toch zou ik hier niet werken als vaste kracht. Het is soms lastig om met alle klanten om te kunnen gaan, toch helpt de goede begeleiding met vervelende klanten.
Pluspunten
Gratis maaltijdvergoedingen
Minpunten
Soms vervelende werktijden
Bij de Jumbo heb ik een leuke tijd gehad, maar nu ik mijn studie heb afgerond wil ik graag wat op HBO niveau gaan en dit is hier helaas niet mogelijk.
Pluspunten
gezellige collega's
Minpunten
geen doorgroei mogelijkheden