Jumbo Supermarkten

Reviews voor Jumbo Supermarkten in Amersfoort

Veel contact met de zelfstandig ondernemers. Elk individu is uniek. Helder en transparant bedrijf. Veel doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Variatie in werkzaamheden.
Minpunten
Arbeidsvoorwaarden in de magazijnen
Het is een gezellig team. Soms is het lastig werken omdat er veel jonge mensen actief zijn.
Pluspunten
Het opereren als team en het klantencontact
Minpunten
Veelal jonge werknemers.
Prima bedrijf, wee jaar gewerkt na overname super de boer. Goede werksfeer wel even wennen aan familie cultuur
Minpunten
het werk daar is simpel en tegelijk ook weer leuk door de collega's maar, sommige leidinggevenden komen met hele rare antwoorden.
Pluspunten
redelijke pauze
Minpunten
overwerk en niet uitbetaald krijgen
Niet naar zin slechte werkgever goed is nooit goed genoeg
Pluspunten
Op tijd salaris
Minpunten
Slechte ondernemer
Top bedrijf omjezelf te kunnen ontwikkelen. Sociaal bedrijf, het beste voor het personeel
Je zit de hele dag meestal aan de kassa, je helpt klanten hun boodschappen af te rekenen en staat ze vlot en vriendelijk te woord. In de avond verricht je schoonmaak werkzaamheden. Het management is goed maar kan beter. Me collega's zijn extreem gezellig. Het moeilijkste van de baan is het commentaar dat je soms krijgt van klanten. Het leukste is dat je ziet dat de meeste mensen vrolijk worden als je ze hebt geholpen
Pluspunten
maaltijdvergoeding boven de 6 uur en toeslagen
Minpunten
geen minpunten
De bedoeling was om een website op te zetten waarmee oude gegevens uit gescande fakturen konden worden gezocht en opgehaald. Na analyse werden uit oude databases (Oracle 9i, MS SQL 2008) tabellen gevonden met gegevens waarmee gescande facturen volgens zoekcriteria (datum, factuurnr) konden worden gezocht en opgehaald. Ook moest de layout van facturen worden gereconstrueerd. Gegevens werden toen uit de oude databases gemigreerd naar een nieuwe locatie. Soms waren er problemen met een deadline. Daar werd altijd een oplossing voor gevonden, zoals het accepteren van een gedeeltelijke oplevering en verruiming van de werktijden. Met wat overwerk werden deze issues opgelost. Schijfruimte e.d. kon zonder problemen worden geregeld.
Heb veel geleerd tijdens me werk. kon met de meeste collega's goed overweg. Vooral veel geleerd van de service balie met daarbij de sigaretten, staatsloten en krasloten maar ook klachten die je van klanten kreeg om daar mee om te gaan. het was altijd erg druk in de winkel waardoor ik ook geleerd heb goed met stress om te kunnen gaan. Het leukste vond ik de gesprekjes die je met de klanten had en de vaste klanten die vaak weer bij me aan de kassa kwamen. Je leert de klanten dan ook goed kennen en dat vond ik erg leuk!
Pluspunten
's avonds kreeg je maaltijdvergoeding
Minpunten
werksfeer was soms minder.
Jammer dat mijn collega's denken dat alles goed moet gaan in een keer, en mij geen mogelijkheid geven om verder te ontwikkelen binnen het bedrijf. Personeel van andere afdelingen zijn leuk, gezellig, en spontaan waardoor ik toch met plezier naar werk kom om mijn mede collega's te kunnen spreken en te zien.
Pluspunten
zelf pauze bepalen
Minpunten
Weinig worden ingerooster
Een typische dag bij de Jumbo was hard werken geen contact met je andere collega,s. Je moest zoveel dingen doen die je nooit kon doen in de tijd die je had. Ik heb vrij weinig nieuwe dingen geleerd omdat ik eerder al bij de Albert Heijn had gewerkt. Mijn collega,s kende ik bijna allemaal, iedereen was vriendelijk maar contact mocht je vrij weinig met hun hebben als de baas zag dat je ook maar 1 woordje tegen je collega zei was het van door werken jij. Vakkenvuller is het makkelijkste wat er is. Ik vond dit baantje niet leuk. In een supermarkt werken is niks voor mij.
Pluspunten
hoog salaris
Minpunten
geen Collegiaal contact
Op het werk kom je binnen word verteld wat je moet doen tegen het einde moet je spiegelen er is veel kanten contact en je kan af en toe praten met je collega's.